HTRO..

• G

Hey,

Ik twijfel nog of ik ga solliciteren voor stewardess, of eerst een vervolgopleiding wil doen. Hoger Toeristisch Recreatief Onderwijs op Inholland lijkt me een leuke opleiding, heeft iemand van jullie hier misschien ervaring mee of over gehoord? Vliegen lijkt me het allerleukste, maar levenservaring is erg belangrijk, daarom kan ik ook nog een paar jaartjes ervaring opdoen om een betere kans te hebben. Ben nu 20 en wil aan de andere kant ook wel een opleiding doen waar je veel kanten mee opkan Alvast erg bedankt voor reacties/tips! :)

• cin

Hi G,

Ik heb van die opleiding gehoord, en het schijnt erg leuk te zijn. Ben een keer met iemand naar de open dag geweest van Inholland voor die opleiding.

Zeker als je nog alle kanten op wilt dan is het denk ik een brede opleiding. Misschien kun je eens de open dag bezoeken? Er zijn dan ook docenten die je vragen kunt stellen over de opleiding etc.

Vliegen heeft vaak niet veel met vooropleiding te maken….soms kan het wel in je voordeel werken….hoe het bijv in een gastvrij beroep er aan toe gaat. Maar mensen uit bijv de zorg maken evenveel kans.

Succes met je keuzes!

• G

Bedankt voor je antwoord!

Het lijkt mij ook een hele leuke opleiding, op het toerisme gericht en niet te “droge” stof. Vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft hoe opleiding in het echt is, maar het viel hem/haar dus niet tegen :) Blij om te horen! Iemand andere ervaringen gehoord?

Liefs