Voor elke

• jack

He Elke balen, maar ook weer vreemd dat ook jij iemand aan de telefoon kreeg waarmee je niet gesproken hebt en die er een verslag uitgooit/voorleest.Ik vind dit erg onprofessioneel van de KLM had gedacht dat het bij mij kwam omdat ze het druk hadden ofzo maar klaarblijkelijk is dit hun P&O beleid ik vind het eigenlijk niet kunnen voor nederlands grootste luchtvaartmaatschappij. De reden van het niet aannemen komt ook welk erg overeen met die van iedereen die afgewezen is, zou dit ook een soort verslagje zijn wat standaard wordt voorgelezen????

Succes verder met je werkloopbaan. Jack

• Elke

He Jack,

Dank je voor je berichtje.

Wat ga jij verder doen? Nog verdere plannen richting een stewardessloopbaan?

Groetjes,

Elke

• jack

Hoi Elke,

Ik weet nog niet wat ik doe, doe voorlopig rustig aan. Heb een erg leuke baan met veel mogelijkheden, maar wie weet waag ik nog wel eens een poging over een jaartje ofzo. Heb er wel over nagedacht om bij ArkeFly te gaan solliciteren maar dat is volgens mij alleen maar seizoenswerk en daar schiet ik niet zoveel mee op.Eerst volgende maand 4 weken naar Aruba mijn man opzoeken en op vakantie en dan kijken we weer verder. Maar ja het bloed kruipt waar het niet kruipen kan, ga aan boord wel extra opletten of de stewardessen veel empathie/geduld etc. tonen naar mij en mijn 3 zonen toe, niet dat dat nodig is want ik denk dat wij wel de makkelijkste passagiers zijn die er bestaan. Maar ik ga wel met een ander gevoel het vleigtuig in, wel zo van ik had hier ook kunnen staan! Als de jongens maar bij de piloot mogen kijken dan is het prima en meestal lukt dat, zelfs in deze dagen.Hoop nog eens wat van je te horen!

Groetjes, Jack

• Elke

Hé Jack,

Wat leuk dat je naar Aruba gaat!! Geniet er lekker van!!!

Ik ga het proberen bij KLC…we zien wel wat er uit de bus komt. Ga in ieder geval goed mn best doen en zeker meenemen wat KLM me heeft meegegeven in hun verslag.

Moest ik je niet meer “horen”, alvast een goeie reis gewenst!

Groetjes,

Elke.

• jack

He dank je die vakntie dat komt wel goed! Heel veel succes bij de KLC en laat me ff horen hoe het is afgelopen. Ga ervoor!

Groetjes, Jack