Voor Esther

• jack

Hoi Esther, ik zie dat je erg vaak vragen vraagt die te maken hebben met personeelsbeleid van de KLM, misschien is het handiger om die bij de KLM te leggen zij zijn toch degene die jou het het beste uit kan leggen hoe alles in zijn werk gaat. Hierdoor weet je misschien alles in 1 keer en hoef je je geen zorgen meer te maken. Succes verder!

• esther

mja ik weet het

mr ik heb al eens gebeld met KLM

en ben dan een paar keer doorverbonden met verschillende mensen.

ze verwijzen me dan door naar enkele instanties.

mr er zijn nog kleine dingen die ik nog moet regelen Deze worden dan vaag uitgelegd naar buitenlanders toe en worden soms niet vermeld. Dus vang ik ze toevallig hier en daar op.

eerste week van oktober ga ik alles aflopen :-) van belastingsdienst tot ziekenfonds

mr is nu even zwaar alles komt zo snel op je af en je hoort elke dag dingen die je in orde moet maken om in NL te kunnen werken..

sorry voor mijn vraagjes maar wil niet plots voor verassingen te komen staan..

esther

• jack

He het maakt mij niet uit dat je de vragen stelt het lijkt me alleen voor jezelf zo onzeker en ik ben van mening dat het een taak van de KLM is om jou dit allemaal uit te leggen. Succes verder. Jack

• esther

ja vind ik ook

ze zouden beter nog een brief maken voor de buitenlanders :-) wat er zeker in orde moet zijn voor je in NL komt werken

want nu staat er hier en daar een korte regel vermeld over bepaalde zaken maar meer ook niet

ach ja, we komen er wel uit :-)

• Elke

Hey Esther,

Toen je bij KLC solliciteerde, hebben ze je toen ook gelijk de eerste ronde gemeten? En zo ja, was dat met of zonder schoenen? Alvast bedankt.

Groetjes,

Elke.

• Elke

ah ja, heb ook nog even voor je gekeken op internet.

Op de website van de belastingdienst vind je al heel veel info.

http://www.belastingdienst.nl/zoek/simpleSearch.do?query=aanvraag+sofi+nummer

Hoop dat je hier wat aan hebt.

E.

• esther

nee niet gemeten nee…

ga je voor KLC, doe dat goed!!

• esther

had idd die link al geraadpleegt mr die link had ik nog niet gevonden

dus echt bedankt!!

weet nu al dat je echt een afspraak moet maken had er mooi gestaan in Breda :-)

dank je!!!

esther

• esther

elke nogmaals bedankt je hebt me echt wel goed verder geholpen met deze link

wist bevoorbeeld al niet dat je een afspraak moest maken.

Had er dus mooi gestaan

Heb nu dinsdag een afspraak bij de belastingsdienst voor het SOFInummer

en ga ook die dag langs een bank, blijkbaar stort KLM niet op een belgisch bankrekeningnummer ( kan ik afleiden uit de brieven die ik heb ontvangen)

en mijn aanmeldingsformulier voor de ziekteverzekeraar wordt morgen gepost dus …

we komen er wel :-)

• Elke

He Esther,

Goed zo! Als je dat allemaal rond hebt dan heb je toch al het belangrijkste van die hele administratieve rompslomp achter de rug!

Mocht je nog tips hebben voor KLC, laat dan maar komen…heb de 13de mijn eerste gesprek.

Groetjes,

Elke.