Voor Esther

• esther

ah super!! dat je al zo snel terug mocht komen

eigenlijk is de ronde van KLC wat gelijk aan die van KLM maar dan wel zonder rollenspel

Ook weer net gekleed zijn :-)

en bij KLC letten ze heel hard op je taal (bij mij toen toch)

ze willen echt wel een belgisch nederlands dat zeker niet té belgisch is en mag zelfs wat “vernederlandst” zijn

maar je werkt al een tijdje in NL dus dat moet geen probleem zijn

• Elke

Is het Engelse gesprekje vergelijkbaar met dat van KLM? Heb zo de indruk dat KLC nog meer belang hecht aan dat Engels dan KLM…of zit ik daar fout?

• esther

bwoa als je goed engels kunt heb je niets te vrezen

ik kreeg toen als vraag

geef eens een situatie waarin je extra je best hebt gedaan voor een klant, waar je hulp nog verder ging dan anders..

dat was het eigenlijk

weet je al wanneer je moet gaan ?

Es.

• Elke

ja op vrijdag de dertiende… ;-) 13 oktober dus namiddag.

Naar het schijnt moet je na een sollicitatie bij Cityhopper 6 maanden laten alvorens je bij KLM kan/mag solliciteren maar omgekeerd heb ik daar niets over gevonden dus hoop dat dat geen probleem zal zijn. Nu ja, ik heb het op mijn sollicitatieformulier ingevuld dus ze weten het wel en heb toch een uitnodiging ontvangen dus het zal wel geen mega probleem zijn vermoed ik. Hoeveel rondes heb jij meegemaakt bij KLC?

Groetjes, Elke.

• esther

mja zal wel niet zeker

ik ben bij KLC in febr 2006 op gesprek gegaan en nu in juli bij KLM

jammer genoeg mr 1ronde, ze vonden mij heel egschikt enkel mijn belgsche accent was té belg. voor hun

mr ik moest het van hun is proberen bij KLM, omdat zij meer in contact komen met belgische werknemers…

stap 1: van de papierwinkel is al in orde: reispas vandaag gaan halen :-)

volgende week komt mijn nieuwe identiteitskaart toe (verviel binnen een 8tal maanden)

en vanaf dan kan ik gelijk een afspraak maken bij de ambassade voor mijn visum

ga ik wel gewoon in belgië doen..