SUCCES CHERYL

• maria

Hey Cheryl!

Ik wil je nog even succes wensen met je opleiding Cabine KLM!

Spannend hoor, wanneer start je nu precies??

Ik hoop dat je nog wel eens tijd zal vinden om op dit forum vraagjes te beantwoorden waaronder die van mij, hihih.

Hier is er weer eentje:

Mag ik jou vragen wat jouw brutoloon was als Service Agent en wat houd je dan netto hiervan over? Jij hebt hier natuurlijk dan al wel 2 jaar gewerkt en ik heb begrepen dat het salaris momenteel wat is verlaagd ivm een functie aanpassing.

Ik zal namelijk 1440 euro verdienen op BASIS VAN : 40 UUR!!

Wordt dus op BASIS VAN 30 UUR 1140 EURO (ik zal 30 uur per week gaan werken)

Hier komt dan nog wel 300 euro onregelmatigheidstoeslag bij, dus 1440 euro wordt het dan totaal buiten mijn reiskosten. Wat houd ik hier dan netto van over??

Bedankt alvast voor je antwoord en nogmaals veel succes!!

• esther

maria,

jij zat toch een tijdje geleden te twijfelen wat je nu ging doen ivm KLM grondpersoneel?

Omdat je hoorde van een tijdelijk contract?

Heb je al een beslissing genomen??

Hopelijk komt het wat in orde!

• H.

www.loonwijzer.nl

bruto netto calculator

• maria

Hi Esther,

Ja, idd dat klopt, maar mijn gevoel is zo sterk, dat ik er nog steeds toch wel voor wil gaan!!!

Tsja wat moet ik zeggen: Je bent besmet met het luchtvaart-virus of niet..!

Deze week uiterlijk moet ik mijn definitieve beslissing hebben genomen, omdat ik mijn huidige baan dan moet opzeggen! Blijkt dat ik maar 1 maand opzegtermijn heb ipv 2 maanden dus dat scheelt.

Wanneer start jij nu met je opleiding?? Veel succes in ieder geval hoor Esther en laat nog even wat horen!!

Groetjes,

Maria

• esther

heey maria!!

super dat je je hart volgt

mr begrijp ook idd dat je moet zien naar je toekomst als je kindjes hebt..

Als je alleen bent kan je nog wat risico's nemen..

ik begin 16/11 met de opleiding

je hoort zeker nog van je!!

jij ook nog verslag geven hé ;-)

groetjes!

esther