Luchtvaart is een verslaving

• Sven

Hoi allemaal,

Wie is het eens met de stelling..LUCHTVAART IS EEN VERSLAVING?

Ik vlieg nu bijna 10 jaar.. (snel gegeaan) love it!!

Sven

• katarina

hihihihi, ik werk nog niet in de luchtvaart en ik vind het nu al een verslaving, nu eens kijken of ik door de selecties kom.

• J.

Hoi Katarina, kun je met vertellen hoe alles bij Transavia is verlopen? Dus de voorselectie door Unique enz, ik ben zo benieuwd. Hoe gaat dat in zijn werk?

• katarina

Ben eerst op gesprek geweest bij unique, dat was op zich niet echt iets bijzonders een paar vragen en vooral veel uitleg over wat er bij de vollgende selctie gaat gebeuren. Ze hebben me uitgelegd over THE CASE en waar ik op moet letten bij de sollicitatie gesprekken ( ze leggen je uit waar je zwakheden en sterke punten liggen)En dat ik me engels moet oefenen daar hechten ze ook veel waarde aan. Nu wacht ik op bericht van transavia wanneer ik dus voor de 2e selectie moet komen, spannend heb je zelf ook gesolliciteerd?

• J.

Ja maar heb nog niks gehoord van Unique……

wat is de CASE?

en is het gesprek bij Transavia de laatste ronde of zijn er meerder gesprekken bij hun?

• cin

Soms heb je er de balen van….maar het is inderdaad een aparte wereld….verslavend? Ja denk het wel. In ieder geval te leuk om los te laten :-)

• katarina

Ik weet er zelf ook niet alles van, want dit is voor mij ook de eerste keer dat ik gesolliciteerd heb, maar de case (het woord zegt het al) is een gesprek met nog een paar anderen waarbei iedereen een passagier heeft die die mee wil nemen met het vliegtuig, maar er zijn nog maar 2 stoelen vrij, dus je moet het met je team oplossen, daarbij kijken de mensen van transavia hoe je het doet enzo, ik weet er ook niet alles van, maar het is elke keer verschillend dus ik weet ook niet echt wat me te wachten staat. Daarna heb ik waarschijnlijk nog een 3e gesprek, maar unique zei tegen me dat die weer niks voorsteld vergeleken met de 2e gesprek, dan moet je het echt slecht doen wil je die verknallen. Ach we zullen zien en hopen op het beste.Wanneer heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?

• J.

Ik heb afgelopen vrijdag me sollicitatie gemaild naar Unique, hoorde jij al snel wat?

Ik heb nog niks gehoord…..

• katarina

OOOH ok dan zullen ze je waarschijnlijk morgen ofzo bellen, bij mij gingen er 3 dagen overheen, succes trouwens, wie weet zie ik jou wel bij de selectie dag.

• J.

Ik hoop het maar, ik kan niet langer wachten hoor.