He hallo,
Nou nou mensen mensen toch, wat een drukte! Ik ben vorige maand aangenomen bij Arke Fly en dat ging allemaal heel snel! Binnen eeen maand brief verstuurd en aangenomen. Maar er waren ook mensen die in april hun brief hadden verstuurd en pas in augustus hun selectie hadden. Dit lijkt heel lang maar kijk eens naar Transavia en Martin Air, Transavia is nu bezig met selecties maar dan mag je pas volgend jaar in opleiding.
Bij Arke Fly nemen ze mensen aan en ze willen dan ook dat die mensen zo snel mogelijk kunnen beginnen. Ik begin bv al in oktober en ben eind augustus aangenomen, had precies een maand opzegtermijn, sloot perfect op elkaar aan. Persoonlijk heb ik de selectie als heel prettig ervaring in tegenstelling tot de onpersoonlijke selectie bij KLM. Niks slechts over KLM want dat is natuurlijk een top bedrijf maar je merkt wel dat het een enorm groot en daardoor ook enorm log en onpersoonlijk bedrijf is, de selectie bij Arke Fly was daarmee vergeleken een echte “warme deken” zo vriendelijk en leuk ontvangen en de selectiedag was zelfs echt gezellig!
En kees wat betreft die vertragingen, dat is misschien gedeeltelijk waar maar vergeet niet dat Arke Fly een jong bedrijf is en nog zijn marktaandeel moet veroveren. Dat betekend ook dat Arke Fly achteraan in de rij mag aanlsuiten ( net als veel andere charters) als er een vertraging op Schiphol is, terwijl grote maatschappijen zonder pardon vooraan aan de startbaan staan.
Ik wens jullie succes en wacht rustig af misschien hebben ze niet direct mensen nodig en als je haast hebt kijk dan lekker verder!
Succes