Transavia

• Kim

Hallo iedereen,

Ik heb aanstaande vrijdag een gesprek bij Unique uitzendbureau voor Transavia. Zijn er meer mensen die al een gesprek hebben gehad daar? En hoe ging dat?

Ik hoor graag a.s.a.p.

Succes iedereen die ook nog moeten.

Groetjes kim

• W

Hee, ben je gebeld of gemaild?ik wacht nog steeds..haha

Succes!

Groetjes

• katarina

Ik heb afgelopen maandag ook een gesprek gehad met unique, was eigenlijk wel een simpel gesprek veel uitleg over het geheel. groetjes

• J.

Ik ben eindelijk ook gebeld.

W. je wordt gebeld hoor, ik kreeg na 3 dagen een belletje.

• Kim

Hallo,

Ik werd zelf niet gebeld. Het duurde mij een beetje te lang en heb zelf gebeld of ze al mee wisten en toen kon ik meteen een afspraak maken.

Gelukkig maar dat het gesprek niet zo moeilijk is maar dat komt wel bij transavia zelf denk ik.

Veel succes verder!

groetjes kim

• J.

Hallo Kim, hoe ging je gesprek. Was dat de groepsopdracht? Wat vroegen ze allemaal in het individuele gesprek?

Groetjes.

• Kim

HAllo J.,

Gesprek ging goed. Het was erg simpel. Ze vroegen alleen waarom ik stewardess wilde worden en wat ik dacht dat de functie inhoudt.

En dan een soort test waar uit komt wat voor persoon je bent. Dat wordt doorgestuurd naar een bureau waar je wordt uitgenodigd als ze je geschikt vinden. Daar is dan dat engelse gesprek en een groepsopdracht. Als dat allemaal goed gegaan is dan nodigt transavia je uit voor een kennismakingsgesprek en kijken ze of het klikt.

Wanneer moet jij?

groetjes kim

• J.

Ow ik heb maandag hetzelfde. Ik dacht dat jij al voor de tweede keer ging hihi.

• Kim

Nee nog niet haha.

Maar als ik doorga hoor je het ;)

• J.

hoe ging het.Kim?