Mede sollicitanten Arke Fly!!

• Desiree

Hi!

Was benieuwd of iemand al iets gehoord had na het ontvangen van de ontvangstbevestiging??En ook eerder dan 3 weken wat had gehoord na de brief..Ik wil echt graag werken daar, ze moesten eens weten!haha

Groetjes

• danielle

ik wacht nog steeds. heb ontvangsbevestiginggekregen en daarin stond dat ik verder geinformeerd zou worden over procedure maar………. nog steeds niets……

• Desiree

tja…Volgens mij is bellen ook niet zo handig…dan lijkt het weer alsof je geen geduld hebt maarja, dat heb ik dan ook niet!Hoelang wacht jij al?

• Desiree

Trouwens, ik zat net even te kijken en zag op de site dat de vacature voor stewardess eraf is gehaald!!!!Argh, straks hebben ze ons niet meer nodig…dat zou wel K*t zijn dan!Groetjes

• sidney

OP de link van deze site staat ie er nog. Ik zou het heel raar vinden als ze nu opeens geen mensen meer nodig zouden hebben. Onprofessioneel hoor.

• Desiree

Hmm vreemd…op de site van TUI nederland waar ik m gevonden had zie ik m niet meer staan!Is toch raar…

• LA

Bellen bellen en nog eens bellen! waarschijnlijk hebben ze al genoeg mensen voor de selectie en benaderen ze jullie pas weer over een tijd. Als je belt heb je meer kans dat je misschien nog bij deze ronde zit, bel gewoon netjes je hebt toch niets te verliezen! Wel als je niet belt!

Succes

• Desiree

Hmm okee!Wat moet ik in godsnaam zeggen!haha

• Desiree

Ah ik heb gebeld!Ze zeiden dat ze inderdaad de vacature eraf hadden gehaald vorige week!ik vroeg of er nog kans is voor mij om door de selectie te komen, ze zei of ik al wat had ontvangen en toen zei ik de ontvangsbevestiging. toen zei ze dat mijn sollicitatie dan wel in behandeling is en dat ik nog wel in de selectie kan komen..!Er was gister toevallig een selectiedag..ze was best aardig..hopen dat ik wat te horen krijg..

ps: ze heeft wel mijn naam genoteerd, of dat juist goed is of slecht..we zullen zien!

Groetjes

• danielle

Dus als we ene brief hebben gehad is dat dus wel een teken van in behandeling zijn… ik wacht al een week of drie Had de bevestigingsbrief wel snel.

Ik zal zelf ook even contact opnemen denk ik

succes