Hoi Danielle,
Wat jammer voor je. Zoveel inspanning, stress en dan wachten en wachten….ik vind het erg sneu voor je en begrijp eerlijk niet waarom ze je hebben afgewezen. Ik ben zelf 28, heb ook het een en ander al gedaan en ben wel aangenomen. Heb een paar dagen terug het leermateriaal ontvangen en begin 2 november aan de cursus.
Gewoon doorzetten meid!!!! Als het is wat je echt wilt dan zal je het je lukken! Ik was een paar jaar geleden afgewezen bij KLM, Martinair en Air France. Had te weinig werkervaring (dat klopte), te weinig make-up volgens hen…ben toen gaan studeren, daarna 3 jaar gewerkt en toen een sollicitatie gestuurd naar KLC met de gedachte van “we zien wel wat eruit komt” en ondertussen verder gesolliciteerd. Heb tijdens mijn gesprekken verteld dat ik eerder ben afgewezen bij maatschappijen maar dat ik aan de min-punten had gewerkt en nog eens wilde proberen omdat het toch is wat ik heel graag wil! Het is wel zo dat de meiden wat jonger zijn dan wij maar dat zie ik dan wel. Ik zit er niet mee, zo blijf je zelf ook jong.
Ik hoop dat je niet al de depri bent en dat je nog meer zin heb gekregen om het nogmaals te proberen. Hoop je dan eens tegen te komen.
Tip: als er geen reden van afwijzing in de brief staat, bel ze even. Dat is constructief en geeft hen ook aan dat jet het niet zo maar erbij laat zitten!
Heel veel succes met je toekomst!
Groetjes,
Dominique