groepsopdracht

• katarina

Ik heb binnenkort een selectiedag van transavia en krijg daar een groepsopdracht. Graag zou ik willen weten van de mensen die ook een groepsopdracht hebben gehad, wat voor soort zij hebben gehad en hoe ze het vonden.

Alvast bedankt.

• sidney

op het stewardessenforum las ik een berichtje van iemand die die ronde had gehad, hij was er in elk geval doorheen…

• sidney

heb je 'm al gehad en hoe ging het?

• katarina

nee ik heb het nog niet gehad zit nog steeds te wachten, nu precies een week bijna. Ik wacht nog tot vrijdag en anders bel ik ze a.s maandag, wie weet misschien heeft unique wel een foutje gemaakt? Ik laat het wel weten hoe het was en of ik erdoor ben. Groetjes XXXXXXXXXXXX

• sidney

Ik wacht ook op de tweede ronde. Ben maandag op gesprek geweest bij Unique en die man zei dat je wel snel wat hoort van ze.

Ik hoooop dat ik wordt uitgenodigd, met mn profiel is iig niets mis! Ik wacht tot uiterlijk maandag.

Jij ook succes met wachten.

• katarina

Bedankt, ik hoop dat het nu een beetje snel gaat, want kan haast niet wachten, het lijkt me zo leuk, ik heb op deze baan eigenlijk altijd al gehoopt. Wie weet zien we elkaar op selectie, zoniet dan wens ik jou ook heel veel succes, groetjes.

• katarina

Nou ik heb bijna 2 weken gewacht en inmiddels is het vrijdag dus ik ga even bellen naar unique in rotterdam hoe het nou precies zit, ik weet niet wat er is gebeurd , maar ik vind het vreemd dat ik nog steeds niets heb gehoord van ze, bij unique hebben ze me wel doorgestuurd en ze vond me zeer geschikt voor transavia dus ik weet het niet, jullie horen nog van me hoe het precies zat.

• sidney

nee 2 weken zou ik ook niet volhouden zeg. wat lang!~

ik was ook al lang in de telefoon geklommen hoor.

succes!

• katarina

Hee sidney,

Heb vandaag gebeld met unique en die zeiden dat dat normaal was zo lang, ze hebben veel mensen nodig dus alles duurt iets langer. Dus nog even afwachten, als ik volgende week nog niks heb gehoord moet ik terug bellen, want dan belt unique wel even met transavia om te kijken hoe het nou precies zit. Ik laat het je weten, vind het allemaal ook heel spannend.

• sidney

Ow goed dat ik het weet dan. Dan wacht ik ook tot uiterlijk volgende week vrijdag.