Zo spannend, wachten... (KLM)

• M.

Hallo!

Wie is er nog meer aan het wachten op de uitslag van KLM? Ik heb vorige week mijn gesprek en rollenspel gehad. Het gesprek ging volgens mij best goed, het engels ook. Het rollensprel was iets lastiger, de vrouw bleef best lang zeuren….misschien doet ze het express en hoort het erbij?

Ik ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan, en of je ook in de wachtstand staat!

Dat wachten is zo, niet leuk!

x

• anni

hoi,

solliciteer je naar een functie in de lucht of op de grond? ik heb namelijk vorige week het rollenspel gehad en kreeg het antwoord dezelfde middag al.. dit was voor een functie op de grond..

hoop dat je wordt aangenomen!

groetjes anni

• Carola

Hoi M,

Ja lastig he zo'n rollenspel!! Hoe ging het Engels? Wat vroegen ze je, als ik vragen mag?

Groetjes Carola

• M.

Ik solliciteerde voor de lucht. Het rollenspel was inderdaad best lasig, omdat die acteur best lang bleef zeuren. Ik vraag me af of dat altijd zo is… het engels viel mee, ik kon iets over mijn vakantie zeggen. Dat ging goed bij mij gelukkig!

• Carola

Waar ging het over dan het rollenspel? Wat was de cases?

• cin

Hi M,

Kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten :-)

Had ik zelf ook, en is nu al weer ruim 9 jaar geleden :-) …..maar herinner het me nog goed! Succes!!!

• M.

Ja spannend is het zeker, ben benieuwd wie nog meer in deze situatie zit nu. Ik had het rollenspel Tijdsverschil. Voor precieze uitleg kun je in de voorgaande onderwerpen kijken.. Maar het valt opzich best mee, de acteur begint niet te schreeuwen ofzo :)

• miami

en is de verlossende brief al binnen???

• M.

Nee, helaas nog niet! Vandaag naderde ik weer met kloppend hart de brievenbus, maar er was niks :( Dus maar weer een dagje wachten… Bedankt dat je er aan denk! :)

• miami

Nog steeds geen post gehad???