Interview, welke vragen???

• Danielle

Heb binnenkort ook het 2e gesprek met KLM (CA). Kunnen jullie, die al het 2e gesprek hebben gehad, een beetje vertellen wat de vragen zijn geweest tijdens het interview? en welke ze stelden in het engels?

Ik vind die slechte eigenschap vraag ECHT moeilijk…

Let me know en voor de mensen die wachten op hun uitslag SUCCES!!!

• mikky

KLM leest ook dit forum mee! Is ons nog even nadrukkelijk verteld tijdens de cursus en we zijn gewaarschuwd!! Dus pas op met info over rollenspellen etc etc.. het kan tegen je gebruikt worden!

• Danielle

Gewaarschuwd?? waarvoor dan… Klm kan dan toch zelf beslissen welke rollenspelen ze wel of niet doen? Ze zien toch niet onze gegevens?

• Lisa

Nou idd belachelijk! Als ze het zo graag geheim willen houden moeten ze maar lekker voor iedere sollicitatieronde nieuwe rollenspellen verzinnen!!! Trouwens die maatschappijen maken zelf zo'n hele hype rond dat solliciteren. Ik bedoel: ooit een secretaresse pribord gezien??? (zal je net zien dat het bestaat.. hihi)

Voor bijna geen enkele baan moeit je zoveel moeite doen en aan zoveel eisen

voldoen als bij de Klm en al die andere maatschappijen.. het is helemaal hot nu ze tig 100 mensen zoeken.. dus wat zeuren ze??? Ze creeren het zelf!

• Fr@ncis

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=438
  • Sven

Geweldig Fr@ncis.. hahahhaha dank je wel.. heb mn lach van de dag weer gehad!!

• Danielle

Haha.. zo zie je maar … voor elke baan een prikbord!

Ik laat het interview maar gewoon op me afkomen…

• Lisa

Hahahahaha! Ja hoor het bestaat! Niet te geloven gewoon!!! :)

Ik zit me kapot te lachen hier!!