Martinair

• Lisa

Ik ben nieuw op dit forum, en heb al heel veel gelezen

over bijna alle maatschappijen. Maar wie weet er iets meer

te vertellen over martinair? Het lijkt mij een super leuke maatschappij,

leuke stops, maar ik weet er verder bijna niets van! Wat is het salaris?

Hoe lang zijn de stops? Daggeld? Cursusinfo? BVD!

Groetjes Lisa

• danielle

Er wordt inderdaad weinig gesproken over Martinair, jammer. Ik zou er zelf ook wel meer van willen weten. Ik weet dat Vedior selecteert maar op het moment zoeken ze volgens mij ook niet echt actief. Als dat wel zo is en iemandweet dat, laat het weten…

• cin

Dacht dat ze in november weer flink aan de slag gaan…..maar zal ook van dat moment afhangen denk ik. De vacature staat wel online……misschien een telefoontje aan wagen? Succes!

• Lisa

Ik heb gemaild naar vedior..

Volgens mij hebben ze een spreekverbod bij martinair! ;)

• Esther

Ik zelf vlieg alweer enige tijd bij Martinair onwijs leuk bedrijf gezellige stops en leuke collega's! Als je wil solliciteren bij Martinair moet je idd contact opnemen met Vedior in november begint er in ieder geval 1 nieuwe opleiding en van de zomer sowieso wel meer dan 4…. dus mail zou ik zeggen :-)

Succes

Gr, Esther

• danielle

Ik heb ak brief en cv gemaild ongeveer twwe maanden terug en er oko al weer een herinneringsmail achteraan gestuutd maar ik hoor niets.. niet echt netjes. Ik had gebeld en ze zeiden dat ze al weer waren begonnen met werven dus dat zou wel moeten kloppen.. nog maar even afwachten dus…

• G.

Ik heb een maand geleden mijn brief en CV gestuurd naar Vedior. Ik ben twee weken terug gebeld, twee keer op gesprek geweest en inmiddels aangenomen. Ik begin in november met de cursus. Is allemaal heel snel gegaan omdat ze voor de winterperiode een aantal (niet veel) mensen nodig hadden en die beginnen daarom in november met de cursus. Daarna hebben ze dus weer mensen voor de zomerperiode nodig, dus wie weet hoor je binnenkort meer!

• Lisa

Hoi G!

Gefeliciteerd met de job! :)

Kan jij mij misschien iets meer vertellen over het salaris etc.

En krijg je bij martinair net als bij Transavia meerdere keren een

seizoenscontract of maar 1x? En hoelang duurt je eerste contract?

Thanks alvast!

Gr, Lisa

• ELS

Zaten daar ook zoveel fouten in?

• Lisa

Wat bedoel je Els? :)