lengte

• dot

Welke vliegtuigmaatschappijen nemen ook kleinere stewardessen aan? Mogen uiteraard ook wel buitenlandse maatschappijen, binnen europa zijn. Ben zelf 1.57 m dus ik kan sowieso een heleboel goede maatschappijen al op mn buik schrijven helaas.

Zijn hier mensen die ook zo klein zijn en uiteindelijk toch aangenomen zijn ergens?

Ciao! xx

• mikky

bij de klm mag je volgens mij 1.57 zijn en bij cityhopper ook! Daar hebben ze zelfs liever kleinere dan grotere mensen ivm luggage bins in de Fokkers!

• cin

??? ivm de bagage bins kleiner zijn??? Het is wel handig op zich als je niet al te lang bent,zodat je enigszins rechtop kunt staan in de galleys…..maar ben zelf 175cm en heb geen problemen dat ik te lang zou zijn. Hoe dan ook. Doe een gooi zou ik zeggen dot. Succes!

• dot

Dank jullie wel!!! Ik ga het sowieso proberen want wie niet waagt wie niet wint toch?

Succes allebei met jullie carriere!!!

Liefs, DOT

• dot

word je eigenlijk ALTIJD nagemeten of alleen als ze twijfelen aan je lengte…dit zal bij mij zeker het geval zijn maar goed…

• esther

je wordt altijd gemeten (bij KLM toch)

• dot

oei, nou …ik hoop maar dat t me lukt dan..hihii, bij klm is de eis al minder erg dan bijvoorbeeld bij trans en martinair want daar moet je groter dan 1.60 zijn …snik

• esther

weet je al iets meer wanneer op je op gesprek mag komen? of heb je nog niet gesolliciteerd?

• dot

Solliciteer pas als ik mn opleiding heb gedaan…niet dat je dat meer kans geeft natuurlijk maar ik wil gewoon wat beter voorbereid zijn en ook nog wat extra werkervaring opdoen in een servicegericht beroep..Ook wil ik graag mn ehbo-diploma gaan halen. Ik wil natuurlijk wel graag nu meteen gaan solliciteren maar ik probeer geduld met mezelf te hebben en nog even te wachten! Ben jij zelf stewardess esther?

Kus, DOT

• dwinny

Je moet 1.58m zijn voor KLM en cityhopper.

Ik ben zelf precies 1.58 en ben helaas niet aangenomen.

Ik zou echt heel erg graag stewardess worden, maar de lengte zit inderdaad niet mee.

Bij mn eerste gesprek werd duidelijk aangegeven dat als ik ook maar 3 mm kleiner zou zijn dan de minimale 1.58 ik zoiezo niet verder kon.

Dus ik ben bang dat het voor mij niets meer gaat worden. Sterkte