Weet iemand hoe lang het duurt voordat je wat hoort van Unique na het versturen van je formulier via internet (site van trans)?? Ik heb geen bevestiging gekregen of wat dan ook..
bedankt!
Ja, bij mij ging dat vrij snel, dacht iets van een paar dagen 2 of 3, maar na mijn gesprek bij unique duurt het lang, bij mij dus tot nu en dat is bijna 3 weken. Hoorde van anderen dat het bij hun binnen een paar dagen al was. Ik had gebeld , maar ze zeiden dat het normaal is dat het zo lang duurt. Succes meid.Groetjes katarina…
Hoi mensen,
Ik heb gister ook gebeld omdat ik nu bijna 2 weken aan het wachten ben.
Zij lieten mij weten dat als ze je niet geschikt vinden je ook niks hoort. Geen afwijzing niks…
Mij werd verzocht mijn cv en motivatie brief opnieuw te mailen omdat ze me niet konden terug vinden in de computer, dus waarschijnlijk hebben ze het niet ontvangen.
OF ze vonden me niet geschikt en hebben het gewoon weg gegooid ;-)
Ik heb net alles gemaild en ga straks even checken of ze het nu wel ontvangen hebben.
Succes jullie,
Greetz Donna
OK, ik heb ook gebeld , maar tegen mij zei ze dat het normaal is dat het soms zo lang duurt, maar als ik niks zou horen moest ik even terug bellen, maar over dat je niks hoort zei ze tegen mij iets anders, ze zei namelijk dat mocht je alsnog afgewezen worden voor de selectie dan brengt trans-unique op de hoogte en die nemen weer contact op met de sollicitant. Dus je hoort altijd wel iets. Zou het? Nu weet ik het zelf ook niet meer. Groetjes…..
Hee meiden, nou ik heb nogmaals gebeld, omdat ik gewoon wat zekerheid wou, maar alles is in orde, unique deelde mij mee dat trans een achterstand heeft omdat er maar 2 werknemers waren en normaal met zijn 3e zijn endat ze het gewoon erg druk hadden, Ze zei je zit er gewoon nog bij, ze zullen zowieso contact met je opnemen. Dus ik wacht gewoon nog geduldig af. Goeie test voor je geduld hahahaha. Groetjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?