toestellen van Klc

• Bianca

Ik ben me een beetje aan t voorbereiden op mn sollicitatie bij Klc en ik zie dat ze een Fokker 100, Fokker 70 en Fokker 50 hebben.

Ik vroeg me af hoeveel passagiers hier nou in kunnnen zitten??

Alvast bedankt!

• esther

ik denk niet da ze dit vragen

want toen ik op mijn eerste gesprek ging, kreeg ik een itro over KLC en stelden ze zelf die toestellen voor

je kan ook eens op google typen vloot KLM en dan kom je op een site wel ergens uit van de KLM waarin je alles kan terug vinden

• Bianca

ok, thanx!

Had ook niet verwacht, dat ze t zullen vragen. Maar was zelf ook gewoon benieuwd :)

• Babette

op de fokker 50 50 pax en idem voor de 70 en 100;)

• cin

ze kunnen bijv wel vragen: er gaan zoveel mensen in een f70, met hoeveel mensen werk je aan boord…..bijv. Om te kijken of je een idee hebt hoe dit zou zijn. Als je dan 5 stewards/stewardessen zegt…..dan is dat niet zo'n top antwoord :-), maar ga er verder niet vanuit dat men dit soort vragen stelt hoor. Het gaat er om dat ze leren kennen, en jij een korte indruk krijgt van het bedrijf (dus als je vragen hebt, stel ze dan…..tenzij je deze zelf kunt vinden op het internet etc). Succes!

Ps f50 50 pax, f70 80 pax, f100 ligt er aan, 101 of 103 pax. je kunt de toestel info inderdaad ook op het internet vinden op de klm site.