voorselectie

• Jill

Hallo allemaal,

Ik heb begin van dit jaar gesolliciteerd bij KLM via Adecco. Ik was niet door de voor ronde heen. Nu wil ik het nog een keer proberen.En kan niet wachten! Moet je dan ook een jaar wachten of kan ik nu gewoon naar Content? Hoop dat iemand het mij kan vertellen.

groetjes!

• Cattje

Waarom was je niet door??

• esther

ze wisselen hun informatie uit aan elkaar.

dus vrees dat je een jaartje moet wachten

• Jill

Ik was niet door omdat ze vond dat ik niet enthousiast genoeg was. Begreep er echt helemaal niets van, het gesprek ging echt goed. Naar mijn inzien dan. Vlieg zelf al bijna 4 jaar bij Martinair. Maar goed, probeer het eind van het jaar gewoon weer. Begreep dat je echt een jaar moet wachten, ook al ben je niet bij KLM zelf maar bij het uitzendbureau geweest.

• Janneke

Jill, ik zie dat jij bij Martinair vliegt waarom heb je gesolliciteerd bij de KLM? Zijn de voorwaarden en betalingen zo verschillend of heb je een andere reden om over te stappen? Heb je tijdens dat gesprek bij het uitzendbureau verteld dat je al werkt als stewardess. Dat moet toch een pre zijn om je door te laten gaan. Ben beniewd

• esther

bij mij in de 1steronde zat er 1iemand die al had gevlogen en was ook niet door

in de 2de ronde zat er iemand die ook al 15jaar vloog en die is ook niet door

raar maar ja KLM kiest en beslist, en dan moet je geluk hebben

ze zullen naar een bepaald type mensen zoeken op dat moment