hakhoogte schoenen

• Stess-to-be

Hallo stewardessen en stewards,

Wt een gezelligheid hier op het prikbord! Ik heb zo'n beetje het hele forum uitgespit (pff, wel leuk om alles te lezen) maar kom nergens de toegestane hakhoogte voor cabinepersoneel tegen? Ik ben aangenomen bij KLM en wil graag op tijd kijken voor een paar mooie stappers ;) Kan iemand mij vertellen wat de toegestane hakhoogte is? Hoe hoog mogen je binnen- en buitenschoenen zijn? Dan weet ik in ieder geval zeker (jawel, ik vertrouw jullie blindelings hihi) dat ik geen foute aankoop doe…

Alvast bedankt he! Iedereen de nog aan het solliciteren is: succes en wees jezelf ;)

M

• esther

ik heb mijn schoenen gekocht bij www.shoewear.nl

je hebt ook een winkel van hun waar je kan gaan passen

toegestane hakhoogte is er niet echt je moet zelf gewoon goed kunnen lopen en comfortabel zitten

ik heb een hakje van 5cm is het hoogste wat ze bij shoewear verkopen

ze hebben allerlei hoogtes

let er wel op= blauw is de kleur van de schoenen en ze moeten van leder zijn

• cin

Hi, heb zelf diverse hoogtes. van 7 cm tot en met 4 cm. Veel is geoorloofd, als ze maar blauw, glad en representatief zijn. Het maakt niet zoveel uit of je een ronde of puntige neus hebt. Platte schoenen lijkt me niet aan de orde, aangezien je pumps moet dragen. Aan boord zou ik voor een lagere hak gaan, aangezien dat gewoon prettig is. Draag bijv aan boord 4 cm, echter daarbuiten 5 en 7 cm. Wissel lekker een beetje af. kan inderdaad shoewear aanraden. Ze staan hier op de site, en als je dit zegt of je id laat zien dan krijg je stessenkorting. Ideaal!

• marjan

Aan boord mag je toch ook platte schoenen aan? Welke schoenen heb je van shoewear: ik zie op de site alleen högl staan. Iemand ervaring? En welke eventuele platte schoenen??

• Stess-to-be

Thanx voor de tips,

Ik heb al bij een andere airline gevlogen en daar waren ze erg streng met de maximale hoogte van de hakken…vandaar. Ik ben inderdaad van plan om twee paar te kopen. Een paar lagere werkschoenen en een paar mooie buitenschoenen. Daarnaast zijn ‘koude’ schoenen aan je voeten na een vlucht wel aangenaam… En een hogere hak voor ‘buiten’ vind ik wel meer stylissimo. Dus…de zoektocht kan beginnen!

Groet M ;)

• esther

ik heb hogl en zitten heel goed met een hakhoogte van 5cm

heb ook boordschoentjes voor opstijgen en landen

zijn de hogl 2000 denk ik is gewoon een plat schoentje

mijn oma draagt ook al jaren hogl en is er zeer tevreden van :-D