KLM en relatie, rijbewijs en standby

• Alyssa

Hoi iedereen!

Het lijkt me erg leuk om als stewardess te werken, en zou daarom graag een paar dingen willen weten:

1. hoeveel dagen/nachten ben je bij KLM gemiddeld per maand van huis?

2. vinden jullie een baan als stewardess goed te combineren met je relatie?

3. vragen/eisen ze bij KLM dat je een rijbewijs hebt? of gaan er ook geregeld nachttreinen vanuit bijvoorbeeld Amsterdam/Utrecht/Hilversum?

4. hoe vaak per maand sta je standby?

Alvast bedankt! Gr. Alyssa

• esther

het is idd belangrijk om al deze dingen te weten mr als je dit graag wil doen moet je er gewoon voor gaan

ik ben een belgische dus ga het eerst proberen altijd heen en weer te rijden als dat niet lukt moet ik wel verhuizen nr NL probleempje mijn vriend heeft hier vast werk dus die gaat al zeker niet mee…

klinkt miss egoistisch maar als je dit wil moet je ervoor gaan en even aan jezelf denken..

denk wel dat het belangrijk is dat je een goede vertrouwensband hebt met je vriend!

KLM eist niet dat je een rijbewijs hebt, wél dat je in het geval van stand-by binnen het uur aanwezig moet knn zijn op schiphol.

ik DENK (niet zeker) dat je niet veel kans hebt op nachttreinen..

Alvast veel succes!!

groetjes

• dot

Kijk es op www.ns.nl daar vind je oa info over nachtnet en als je daarmee binnen 1 uur op schiphol kan zijn is het in orde!

• Alyssa

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Kan iemand mij misschien nog vertellen hoeveel dagen en nachten je gemiddeld per maand van huis bent en hoevaak je standby staat bij de KLM? Alvast bedankt!

xxx Alyssa