Er stond hier laatste een advertentie voor stewardess worden op n private jet door een meneer genaamd Bastiaan de groot, waar is die nu?
we proberen binnen een week antwoord te geven, maar door mijn werk waarbij ik veel meevlieg naar het buitenland met mijn werkgever lukt dat niet altijd.
Alle sollicitaties worden door mijzelf en de huidige stewardess doorgenomen en aan de hand daarvan wordt een eerste selectie gemaakt.
Met vriendelijke groeten,
Bastiaan de Groot
Oh okay, begrijp ik ja. Een vriendin van mij heeft ook bij jullie gesolliciteerd vorige week maar nog niets gehoord maar goed, dan zal ik haar dit even laten zien.Krijg je ook antwoord als je niet geselecteerd bent voor een gesprek eigenlijk?Misschien dat ikzelf ook nog wel ga solliciteren maar ik denk dat het beter is voor mij om nog even te wachten met vliegen aangezien ik nog een opleiding wil gaan doen , mijn vriendin wacht eerst af wat jullie antwoord is en als ze niet aangenomen wordt gaat ze nl ook die opleiding doen. Bedankt voor uw antwoord in ieder geval!Bastiaan de Groot schreef:
>
> we proberen binnen een week antwoord te geven, maar door mijn
> werk waarbij ik veel meevlieg naar het buitenland met mijn
> werkgever lukt dat niet altijd.
> Alle sollicitaties worden door mijzelf en de huidige
> stewardess doorgenomen en aan de hand daarvan wordt een
> eerste selectie gemaakt.
>
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Bastiaan de Groot
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?