Vacature Air Berlin met thuisbasis A'dam

• Nienke

Air Berlin: flight attendant (m/v) met Amsterdam/ Schiphol als thuisbasis

Bedrijfsprofiel:

U bent graag gastvrouw/gastheer? Dan stijgt u toch op als Flight Attendant bij AIR BERLIN!

Vacaturebeschrijving:

Vereisten: Bij voorkeur heeft u een afgeronde beroepsopleiding in de dienstverlening. U bent minstens 1,65 m lang en u spreekt vloeiend Engels en Duits. Ook bent u mobiel (eigen auto), u woont binnen een straal van 50 km van Schiphol en u bent altijd telefonisch bereikbaar.

U heeft er vooral plezier aan om voor uw gasten aan boord van AIR BERLIN een goede gastvrouw/gastheer te zijn, ook in stresssituaties.

Vacature eisen en sollicitatie procedure:

Stuur uw volledige sollicitatie in het Duits met één pasfoto en één foto waarop u in het geheel te zien bent via de reageren link onderaan de vacature.

zie: www.luchtvaartnieuws.nl/vacancies/?id=246 en www.airberlin.com/site/jobs_bewerb.php?LANG=net

• Vliegmiepje

Een bekende van mij heeft me ook op deze vacature gewezen. Leek me erg leuk! Alleen het solliciteren moet (2x) in Dusseldorf. En de cursus duurt 6 wkn en wordt in Berlijn gehouden.. Ik vond het zelf iets te omslachtig allemaal. Maar goed voor de mensen die er geen problemen mee hebben dat het wat ver weg is ed. is het wel een hele leuke vacature! Schijnt een leuke maatschappij te zijn dusse DOEN als je goed duits spreekt en het lijkt je wat! :)

• Renate m

Onlangs was er over de opleiding tot stewardess bij Air Berlin een documentaire op VOX (Duitse zender).

Meer informatie hierover vindt je op www.stern.de/tv/reportage en dan naar Hart erkampft ! traumjobs unter Palmen (gaat over een meisje die als hostess is gaan werken en een andere meisje die dan bij Air berlin is gaan werken.

De opleiding duurt inderdaad 6 weken en het loon wat je ontvangt is (dacht ik) rond de € 1500.- Ik weet alleen niet meer of dit bruto of netto was.

Misschien hebben jullie hier iets aan het is maar even een leuke tip!!!

Groetjes Renate M

• cin

leuke tip renate…jammer dat er geen filmpje te bekijken is over die stewardess :-)

• Renate m

Ik heb nog een leuke vacature gevonden, voor Hapag Lloyd in Duitsland zoeken ze ook nog stewardessen. zie : www.hapagfly.com ga dan naar unternehmen - uber uns (links boven in) -navigation - ein tag im leben eine Flugbegleiterin.

Ze hebben leuke uniformen erg grappige hoedjes! Kijk daarna bij jobs & Karriere.

Eventueel voor mensen die het in Duitsland willen proberen, veel succes!

Groetjes Renate M

• cin

de duitse arkefly zeg maar. Succes allemaal!