Hallo allemaal,
Weet iemand hoe een eerste gesprek verloopt bij uniqeu voor transavia?
Wat vragen ze zoal?
En hoe verloopt het eind gesprek bij transavia?
Wat vragen ze daar zoal?
Groetjes
He beate, ik ben zelf ook pas geleden bij unique geweest en ze vragen daar alles over je cv en kijken of je gemotiveerd bent voor transavia en of je de juiste opleiding en ervaring hebt. Verder maken ze een test met je op de pc, over hoe jij als persoon bent. Als zij vinden dat je door mag dan sturen ze je gegevens plus de test naar transavia en die nemen dan contact met je op voor je 2e gesprek. Ik hoop dat ik je genoeg info heb gegeven. Groetjes…..
Hai Katarina,
De test met de pc welke vragen komen daar zoal in?
Wat als het mondeling goed gaat maar de test iets minder?Test men ook je engels mondeling of met de pc?
Weet jij of transavia ook lange afstandsvluchten heeft?
Ze vragen op de site of je er niets op tegen hebt om 3 weken in het buitenland te verblijfen.Is dat dan voor binnenlandse vluchten in het buitenland?
Groetjes
Beste beate, dat weet ik allemaal niet, want is de 1e keer dat ik solliciteer voor transavia, maar de test bij unique is meer een test over jezelf, dus je kan het niet verkeerd maken. De pc vraagt 44 vragen, waaruit je de 2 antwoorden moet kiezen. Dus niks moeilijks aan. Bij mij hebben ze mijn engels niet getest, maar dat komt wel bij de 2e ronde. Groetjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?