Bestemmingen A330

• Monica

Over een paar maanden ga ik beginnen aan de opleiding en ik word dan klaargestoomd voor oa de A330.

Wie weet welke bestemmingen de A330 vliegt? Is het zo dat een bepaald type toestel bijvoorbeeld alleen op Azië/Zuid-Amerika/Noord-Amerika/etc. vliegt, of werkt het niet zo?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag!

Moon

• maaike

Voonamelijk noord amerika en canada en het midden oosten. Maar dit kan zo weer veranderen hoor. Veel plezier bij de klm

• mikky

Ga dinsdag met de A330 naar Koeweit… vliegen inderdaad vooral midden oosten, Afrika en Noord-Amerika… ja gaat als je A330 hebt ook 747 vliegen en die vliegt veel Azie, ook Zuid-Amerika en taraaaaaaaa deze winter een van de abc eilanden!!

• Monica

Thanks, Maaike en Mikky!

heb ik tenminste een idee wat me te wachten staat wat betreft bestemmingen :)

Moon

• carola

Kan je dan ook een switch maken naar de MD11?? Die schijnen ook topvluchten te hebben toch?

• cin

hi carola,

je vliegt max 3 types…..misschien zit er voor jou straks ook 777 bij? lekker naar dubai en ny etc. Is ook leuk hoor!

Ps je kunt niet zelf kiezen helaas…..ligt er aan waar ze mensen voor nodig hebben, maar je hebt overal lekkere bestemmingen hoor:-)

• carola

waar vliegt de 777 op dan???

• cin

o.a dubai, maar ook new york etc(op dit moment)

• danielle

ok.. leuk! Maar het kan ook zijn dat je bijv. nooit op Curacao vliegt omdat je de MD11 niet vliegt?

Hoe vraag je zoiets aan (uiteindelijk als je NY zat bent, haha)

• Monica

De 747 vliegt geloof ik deze winter ook op Curacao… of was het Aruba?