Hallo, kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om parttime bij de klm als stewardess te werken?
Is het waar dat als je begint bij klm , je de eerste drie jaar fulltime moet werken?
Hoi, je kan via Adecco Schiphol parttime voor KLM werken. Maar dan ben je wel een uitzendkracht. Je krijgt een korte training en mag dan aan de slag. Ik denk dat het beter is om voor de KLM zelf te werken omdat je anders geld misloopt. En als je voor Adecco in dienst bent dan mag je eigenlijk vrij weinig, geen verantwoordelijkheid zeg maar. Gr
Hoi Stess in spé, hoe kom je daar allemaal bij? De stewardessen die via adecco en content werken bij KLM hebben precies dezelfde verantwoordelijkheden hoor, sommigen (meestal wat ouderen) mogen iets minder omdat ze niet door t rollenspel heen komen of omdat ze geen MBO hebben, maar dat is een klein percentage en daar moet je niet vanuit gaan. Nadeel als uitzendkracht is dat je niet kan je IPB reizen; voordeel is dat ze zelf elke week hun rooster samenstellen en uren bepalen.
Als je via KLM begint kun je ervoor kiezen om parttime, dus 50% te werken, dat wil zeggen 5 dagen in de week, 4 uur per dienst. Dit alles is enkel voor de grondstewardessen; volgens mij was de vraag voor vliegenden bedoeld, en dan is er niet de mogelijkheid om via het uitzenbureau te werken, wel is het zo dat adecco en content de eerste selectie doen, kandidaten die door zijn komen bij KLM in dienst, inderdaad, eerste drie jaar 100%.
Hoop dat ik het zo wat verduidelijkt heb..
ik denk dat het heel moeilijk gaat zijn
moest je nu bv zwanger zijn in die 3jaar of wegens ziekte niet full time zou knn blijven werken
zoeken ze wel een oplossing bv je dan inzetten als grondpersoneel of bij recruteren van nieuw cabinepersoneel (ik zeg nu mr iets)
mr denk niet dat ze dit graag doen, ze betalen veel geld aan je opleiding ed…
weet het ook niet goed wat ze dan met je doen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?