schoenen op schiphol

• beaté

Hallo,

Ik ga morgen naar schiphol,blijkbaar is er daar een schoenwinkel.Ik zoek nl zwarte stess schoenen met een hielhoogte van ongeveer 7cm.Kan ik die daar vinden?

Zo ja wat is de naam van de schoenwinkel?Want ik ken mijn weg niet op schiphol.

Bedankt,Groetjes

• cin

De schoenwinkel heet shoewear. Ze geven korting als je via deze site komt en je ID bij je hebt. Ze hebben echt goede prijs en goede schoenen. Zowel zwart als blauw,dames,heren etc etc. Het adres staat op hun site. Het is niet op centrum,maar wel gemakkelijk te vinden hoor. Ff met de bus, of anders een routeplanner maken met de auto.

Ik ben zeer tevreden over de schoenen die ze hebben!

• esther

www.shoewear.nl

op die site kan je adres vinden

ben er zelf ook al geweest heel goed te vinden (in buurt van KLM schiphol -oost)

op de site kan je ook al zien wat ze voor schoenen hebben

• cin

klopt, je ziet alleen niet meteen de korting,maar reken op ongeveer 59 euro. Dat is echt een goede prijs voor goede schoenen. Was dit weekend nog in de stad…..en probeer maar eens goede schoenen voor die prijs te vinden zeg.

Jullie snappen m…ik ben heel enthousiast over deze schoenen:-) haha.

• esther

ja idd en ook de service is ook goed!!

• cin

haha, esther en ik zijn helemaal hysterisch over deze schoenen!!! hihi :-)

En nee…..de schoenenzaak is niet van ons :-)

• beaté

Oké,ik sta op schiphol welke busnr moet ik dan nemen? Is het ver ( in minuten) van schiphol.Wat is het verschil met schiphol en schiphol oost?

Martinair weet ik zijn.

Groetjes

• esther

misschien kunnen we nog wel iets regelen met shoewear ;-)

een extra % ofzo :-)

• esther

schiphol-oost is waar het “KLM- dorp” is gesitueerd

vanaf daar is het ongeveer 8min met de auto, met de bus weet ik niet ik ga altijd met de wagen…

Schiphol zelf is waar de luchthaven is

• beaté

KLM dorp is dat waar de crew bijeen komt?Naast het gebouw van Martinair?Dus als ik het goed begrijp is schoewear in de buurt van gebouw martinair of zit ik fout?

Groetjes