schoenen op schiphol

• esther

ik denk dat je fout zit

want KLM komt samen op schiphol zelf als ik me niet vergis

het KLM dorp is waar alle gebouwen van KLM zitten: kleding, recrutering, vaccinaties, het dorint sofitel is daar ook gelegen,….

www.mappy.be –> KLM-dorp is gelegen aan het stationsplein en een beetje verderop is heb je shoewear (moet je is kijken wat hun adres is) en dan vergelijken hoe ver het

• beaté

hmhmhmhmh,

We zullen zien morgen.

Alvast bedankt.

Ik zal het dikwijls moeten vragen vrees ik.

Maar ja

thx

• esther

druk op voorhand op mappy een plannetje af, dan weet je ongeveer waar je moet zijn

en vraag aan de buschauffeurs welke bus je het best neemt…

die weten dat wel

ben je ook aangenomen bij KLM?

je komt toch ook uit belgie hé?

• mikky

Een tip: koop niet die platte boordschoentjes daar!! Ze zien er schattig uit, maar zitten vreselijk… ik hoor het van heel veel mensen.. De pumps zitten inderdaad heel goed!

Wanneer je richting de bussen loopt, moet je een bus hebben die naar links vertrekt… je kunt verschillende bussen nemen, maar het duurt wel even voordat je er bent.. minimaal 20 a 25 min!! Vraag naar het Columbusgebouw!!

Succes!!

• esther

mm je hebt 2s oorten boordschoenen bij shoewear

de 2030 en de 2000

de 2000 zitten idd minder comfortabel dan de 2030

heb de 2030 gepast en zaten echt wel heel goed.. voelden echt zacht en ruim aan

elke voet is natuurlijk wat anders

• beaté

Esther,ik kom inderdaad uit belgie.Adecco had me gecontacteerd,mijn diploma verpleegassistente is blijkbaar niet voldoende.Ik ga ervan uit dat ze denken dat ik geen engels versta.Ook al werk ik al 6 jaar als grondhostess in België en dagelijks uren engels spreek.Indien ik ergens anders mijn vlieglicentie kan behalen mag ik nog steeds opnieuw proberen.Bij jou is het goed verlopen dacht ik he bij klm.

En heb je al een logement gevonden.Mocht het zijn dat je nog iemand zoekt om een logement te delen dan mag je me contacteren.

Groetjes

• beaté

Hai wat mijn schoenen betreft ik wil deze van 7cm hoogte nemen.

Zitten die goed?

Groetjes bedankt

• beaté

Laatste vraagje als ik me niet vergis is het niet ver van het columbusgebouw?

Bedankt

• cin

klopt!

• esther

hey beaté

als je de schoenen nodig hebt voor KLM moet je wel blauwe nemen…

die heb je max in hakhoogte 5cm

ja ik heb voor tijdens de opleiding wel een kamer gevonden maar die heb ik maar tot 16januari dus erna moet ik op zoek naar een nieuwe kamer…

moest je iets op het oog hebben voor 2personen wil ik het zeker overwegen !!!

groetjes