2e geprek gehad... pfff wachten geblazen!!

• Danielle

Nou ik heb'm achter de rug hoor mijn 2e gesprek!! Zenuwslopend, maar wel een goed gevoel bij! Nu maar wachten 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dagen!!!

Zitten er nog meer in hetzelfde schuitje??

• beaté

Hai danielle,

Bij welke maatschappij ben je geweest en wat vroegen ze?

Groetjes

• Danielle

Pfff…. KLM.. ze vroegen heel veel! Heel veel over werkervaring en hoe je in bepaalde situatie hebt gehandeld! Eenmaal terug in de trein gaat alles nog door je hoofd en ga je twijfelen, hihi…

fingers crossed!

• Monica

Hi Daniëlle!

Spannende dag gehad dus! Hoe ging het rollenspel?

Het hoeft trouwens geen 10 dagen te duren hoor ;) Ik kreeg op dag 3 na het gesprek al een envelop in de bus en zo ken ik er nog wel een paar die in ieder geval binnen een dag of 5 bericht kregen. Blijf duimen en probeer niet teveel na te denken anders ga je twijfelen en dat is niet fijn…

Moon

• Danielle

Ja pfff , lastig hè, die twijfel! haha

En het rollenspel ging over tijdsverschil… maar ik heb dat wel goed gedaan. doorgvraagd, geluisterd, oplossing aangeboden, extra service verleend door haar de waiting lounge aan te bieden. Dus dat moet goed zijn…

engels was ook goed,dus tja het gesprek… daar draait het nu om! WHAAAA!!!

• Ste

Hoi Danielle,

Wat een geluk dat je het gesprek gehad hebt. Ik moet eind oktober en ben best wel zenuwachtig (wie niet?!). Zeker omdat het 1e gesprekerg goed ging en bang ben dat de 2e ronde erg pittig zal zijn.

Kan je wat uitgebreider zijn over het rollenspel mbt tijdsverschil? Wat was precies het ‘probleem’? Had de passagier vlucht gemist??

Wat vroegen ze in het engels? Alvast bedankt en duimen maar!!!

• Danielle

Maar uhm rollenspel.. ja pass. mist de vlucht idd, maar vliegtuig staat nog zichtbaar, dus klant wil mee! Wat ze zeggen klopt, luisteren, vragen naar waarom de klant zo overstuur is dat hij zijn vlucht mist e vervolgens op het goede moment een oplossing aanbieden (andere vlucht, paar uur later of volgende dag)

Wanneer moet jij Ste? Heb je bij Adecco of Content gesolliciteerd?

Tip voor het gesprek…. veeeeeeel voorbeelden bedenken!!

• Ste

Hoi hoi,

Jij bent snel!!! Voorbeelden zoals waarom ik service/gastgericht ben, flexibel ben, hoe ik problemen oplos, etc. gaan ze daar erg diep op in?

Wat vroegen ze in het engels? Alvast bedankt!

• Danielle

ja! daar gaan ze zeker op in! heb je lastige klanten gehad, hoe ga je daar mee om. hoe los je iets op, goede en slechte eigenschappen komt ALTIJD!

In engels vroegen naar een vakantie, niet moeilijk!

• Ste

Dank je wel!

Weet ik beetje wat ik kan verwachten (ik had al het eea gelezen op dit forum) en wat ik moet voorbereiden. Vroegen ze aan jou hoe je je had voorbereidt? En of je op de hoogte was van dit forum?