2e geprek gehad... pfff wachten geblazen!!

• Danielle

wel of ik wist van het forum ja. maar niet hoe ik me had voorbereid…

Is dit je eerste “aanraking” met het vliegen? Spannend wel he! Ach het valt allemaal mee! Selecteurs zijn heeeel aardig! Echt waar!

• Ste

Hoi Danielle,

Bedankt voor je info en duimen maar! Laat effe weten als je wat gehoord hebt?

Groetjes

• danielle

Zal ik doen! Thanks!

• Ste

Hoe reageerde de selecteurs dat je dit forum kende?

• danielle

ze wisten er van, deden niet moeilijk, maar vroegen wel welk rollenspel ik kende (euhm… allemaal! hahah)

• Ste

Bof jij effe dat je de rollenspellen kende! Klopt het dat je een aantal oplossingen krijgt die je kunt gebruiken en moet je die gebruiken?

• michaja van westen

hey tweede is toch altijd bter dan de eerst??????///Danielle schreef:

>

> Nou ik heb'm achter de rug hoor mijn 2e gesprek!!

> Zenuwslopend, maar wel een goed gevoel bij! Nu maar wachten 1

> 2 3 4 5 6 7 8 9 10 dagen!!!

> Zitten er nog meer in hetzelfde schuitje??

• Stess-to-be

Hoi allemaal,

Ikzelf ben ook net aangenomen bij de KLM (hoera, ik heb er heel veel zin in!!) en ik was daarvoor nog nooit op dit forum geweest (ze vroegen er ook niet naar trouwens). Eigenlijk ben ik daar heel blij om want daardoor ben ik ondanks de zenuwen 100 % mezelf geweest. Als ik al deze dingen over de rollenspelen en onderwerpen had gelezen had ik me waarschijnlijk veel onzekerder gevoeld omdat je dan ten eerste al niet vanuit je eigen eerste gevoel reageert maar je ook nog eens af gaat vragen of je wel doet wat die ander op het forum als tip had gegeven. Je bent dus op dat moment niet alleen bezig om zo goed mogelijk je antwoorden te verwoorden maar ook nog eens met al die andere dingen en daar kan je heel gestresst van raken! Snap je waar ik heen wil? Ik begrijp HEEL GOED dat je erg nerveus bent voor de 2de ronde, ik was dat ook. Maar mijn tip (jawel, deze mag je wel ter harte nemen ;)) is om het vooral gewoon ‘te laten gebeuren’. Er bestaan geen juiste antwoorden, ze willen JOU leren kennen. Kijk de selecteurs aan, denk na over je antwoorden maar word geen robot. In ieder geval veel succes en misschien kom ik je dan tegen in het blauw. Zet 'm op! Geloof in jezelf meiden (en mannen hihi)

Groet M

• Ste

Daar heb je gelijk in alleen wil ik zo graag vliegen (wie niet op dit forum) dat ik bang ben voor een teleurstelling. Ik ben mij goed aan het voorbereiden en trek mijn eigen conclusies uit de reacties van dit forum. In ieder geval bedankt en hopelijk tot in het blauw!

• KLMstes

Precies! Wees jezelf!! Ratel niet teveel. Ook korte en bondige, duidelijke antwoorden zijn antwoorden. Zorg in eerste instantie gewoon dat je er verzorgd uitziet. Ik verbaas me er nog steeds over dat mensen in spijkerbroek komen….

Er is al veel geschreven: luisteren, doorvragen, oplossingen (ben ik het niet altijd mee eens, collega's laat ik zelf tot een oplossing (proberen te) komen. En ook: begrip tonen in passagier/collega. Mist iemand zijn vlucht: natuurlijk is dat dan heeeeel vervelend etc, maar probeer passagier gerust te stellen, dat al het mogelijke wordt gedaan om iets anders voor hem/haar te regelen.