BBC

• Carmen

Hoi meiden,

Ik (Carmen, 23 jaar) ga 25 oktober a.s beginnen met mijn opleiding tot stewardess op het Best Business College in Best.

Heeft iemand hier ervaring opgedaan op deze school? Ben n.l reuze benieuwd!

Dus als iemand hierover tips of info heeft? Graag!

P.s leuke site, erg handig!!

Groetjes Carmen!

• katarina

Nee sorry, ik heb daar nog geen ervaring opgedaan, maar wil graag ook daar beginnen met de opleiding stewardess. Ik ben momenteel nog bezig met mijn selectie voor transavia, dus als dat goed loopt dan ga ik het niet doen, maar als het fout loopt dan ga ik me ook aanmelden bij BBC.

• ily

hey carmen.. ook had ik mij aangemeld in Best moest gaan voor een gesprek maar heb het er van afgezien. Maar het lijkt me een goede opleiding tot steward(ess) of grondsteward. Ikzelf dacht aan grondsteward, maar de kosten zijn nogal veel. ik heb je toegevoegd op msn…

als het goed is heb je 14 lesdagen dus in principe 14 weken ong denk ik..

misschien denk ik er nog eens over na….who knows.

groetjes

ilyas

• Marko

Ik heb er ook van afgezien! Dacht te duur en te kort, ben toen wel op gesprek enzo geweest en volgens mij weet ik niet zeker of je wel of niet een baangarantie hebt daar deden ze vaag in! Hele aparte school qua gebouw vooral van binnen (deuren, wit ) gr.

• katarina

Ja ik denk dat ik er ook vanaf zie, ik denk dat ik gewoon kwa ervaring iets meer ga doen om in aanmerking te komen als stewardess, niet omdat het geen goeie school is, maar puur omdat ze bij luchtvaart maatschappijen daar meer naar kijken.