transavia

• claudia

Hoi!

Wat een leuk forum is dit zeg. Ik kan daar helemaal enthousiast van worden haha. Een vraagje.IK zit er over te denken om te solliciteren bij Transavia. NU vroeg ik mij af…hebben die ook weleens stops in het buitenland? Of is het altijd de rambam weer terug naar Nederland.Kun je bij Transavia ook een vooruitzicht hebben naar vastcontract of is het de eeuwige seizoenscontract, want dat zie ik dus niet zo zitten. Is dat bij martinair/ Arkefly anders?

Wat is het salaris….

nou..ik hoop dat hier een superiemand zit die antwoorden weet op mijn vragen!

alvast bedankt!

groetjes!

• marc

Hoi Claudia,

Wel eens aan de KLM gedacht? :-)

Veel nachtstops en na 1 jaar in principe een vast contract!

Suc6 met kiezen…

marc

• G

Transavia heeft weinig tot geen stops in het buitenland op dit moment.

Arkefly vliegt wel veel naar de antillen enz, en heeft daar wel eens stopjes.

Ik geloof dat je na 1 seizoenscontract een vast contract krijgt bij Transavia. Het (bruto) salaris hoor je op het 1e gesprek meteen. Xxxxxx

• Claudia

hey…bedankt!

dat is snel een vast contract. Ik dacht dat Transavia van de eeuwige seizoenscontract was. Werk jij daar toevallig?

x

• G

Ik heb vorige week het 1e gesprek gehad.W8 nu op een telefoontje.. Weet het niet cker hoor, maar d8 dat ik het had gelezen. Xxxxx

• Claudia

oooo…wat spannend zeg! Ik ben benieuwd of je aangenomen bent. IK hoop het voor je! Zoeken ze veel mensen? Maar aan de andere kant, vnd je het geen bezwaar? Veel mensen vinden het reizen ook leuk en niet enkel heen en weertjes….

ik wacht af…

• G

Ja, reizen lijkt mij heel erg leuk, maar misschien later bij een andere maatschappij. Transavia lijkt me leuk en goed om te beginnen. Hoorde dat het een leuke ploeg ploeg is, en weinig last van tijdsverschillen ;).

Ben jij er al uit? xxxxxxxx