Belgische kandidaten voor klc

• beaté

Lees het verhaal van Elke.

Je bent gewaarschuwd!

Spijtig dat men achter de schermen niet fair is.Maar aan boord wel.

Ik wil geen vliegmaatschappij zwart maken.

Het is mijn bedoeling dat men na denkt hoe sommigen met mensen omgaan.

En daar dan tijdens een training ook lessen over geeft.

Groetjes

• Janneke

Wat een verhaal van Elke over de klc wat jammer dat ze daar zo met mensen omgaan. Maar ook de KLM is niet altijd redelijk tijdens de selectie procedure. Er werven ook mensen die gewoon niemand binnen willen laten. Je vraagt je af wat die mensen nu echt willen? Het is toch geen afmaak competitie maar een sollicitatie gesprek. Het laat inderdaad een nare smaak achter……………..

Niet alleen de KLM heeft leuke bestemming hoor Arke b.v. vliegt ook op leuke plaatsen en ook daar blijft de crew over.

• beaté

Vlieg jij dan voor arke fly?

Hoe gaan de selectie's daar dan en t.o.v de belgische kandidaten?

Hoe is het werkschema?

Enige uitleg als dat mogelijk is?

Misschien iets voor mijn vriendin.

Groetjes

• Janneke

Nee ik werk niet voor Arke maar ken wel mensen die daar werken. Kijk ook maar bij de weblog van Liset (te vinden op de stewardess.startpagina). Is echt een kleine maar leuke maatschappij. Ook bij Easyjet hebben ze altijd mensen nodig. Daar verdien je echt behoorlijk. Ik hoorde van een stess dat ze rond de 2000 euro p/m verdiend. Daar werken veel mensen van verschillende nationaliteiten. Alleen hebben die veel heen en weertjes. Misschien kan je ook nog kijken bij Martinair ook een kleine maatschappij. Met een gezellige crew en wel veel leuke stops .Bij Easyjet kan je trouwens wel tijdelijk in een ander land geplaatst worden, kan ook leuk zijn.