Voor Cin

• Evelina

Hoi Cin,,

Bedankt nog voor je tip (2 blz terug) over Interstate airline vanaf Maastricht

Ik ga eens kijken waar het overgaat want ik heb er nooit eerder van gehoord.

Waar zou je het mee kunnen vergelijken ? (cityhopper easyjet of zo ?)

Ben je al aan het part time werken gewend ?

zal wel hé ? gaat reuze snel (voor je het weet vind je alweer dat je te veel werkt !)

Groetjes Evelina

• ams

Beste Evelina,

Interstate is een mMaasricht baeed airline die vanuit heel europa vliegt.. wil je een kleine club met gezelligheid.. dan is dit iets voor jou.. wil je GEEN onzekerheid.. van a naar b gestuurd worden elke 3 maanden om te verhuizen en 7 dagen maar in de maand vrij zijn .. dan moet je dit zeker niet doen..

Hoe weet ik dit? Mijn ex is daar piloot vandaar!

Ik zou t niet doen..

GR

• cin

misschien is het voor cabine anders? Bij KLM/KLC zijn nl bepaalde regels/ cao voor piloten ook anders dan voor cabine. Weet je dat toevallig ams?

Evelina, parttime vind ik echt heerlijk! Nu kan ik nog andere dingen ernaast doen, en kan ik vrij gemakkelijk mijn eigen tijd indelen…..dat is met fulltime toch iets lastiger. Maar vond beide leuk om te doen! Laatst nog een tijdje fulltime gewerkt, en dat beviel weer goed :-)

• ams

de roosters zijn voor een ieder gelijk bij interstate.. ik zou er niet willen werken echt niet