Heeft het nog wel zin of blijft het maar mijn grrotste droom?

• Levi

Ik wil zo graag mijn grootste droom verwezelijken, maar er lijken zoveel obstakels te zijn voor mij. Opleiding, gezondheid, gewicht, relatie, angst bla bla bla.

Wie zit met dit zelfde probeem en komt er zoals ik niet uit? Graag zou ik met je in contact willen komen. Misschien kunnen we elkaar helpen.

Levi.

• Monica

Klinkt wel bekend hoor, Levi! :)

Ik heb ongeveer 10 jaar getwijfeld :s Had een relatie waarin vriendje het niet zo leuk vond en ik daarmee akkoord ging (if only I knew better….), een goede huidconditie vind ik belangrijk maar dat is iets dat je deels zelf in de hand hebt (altijd make up verwijderen, goed verzorgen, water drinken, gezonde voeding). Wat betreft gewicht en angst weet ik niet zo goed wat je bedoelt. In een andere post las ik dat iemand dacht dat je max 55 kg. zou mogen wegen ofzo… Dat is dus niet waar. En angst? Vliegangst is niet handig nee ;) En je schreef ook over opleiding… bedoel je daarmee dat je eigenlijk niet voldoet aan de minimumeis?

Ik had ook ernstige twijfel omdat ik zo'n 40% in loon achteruit ga. Maar uiteindelijk heb ik begrepen en dus besloten dat het belangrijker is om een baan te hebben waarin je het naar je zin hebt - het geld kan de pot op :)

• cin

Tip: volg je hart! Dan hoef je geen spijt te hebben van je keuzes :-)

Succes!

• lonneke

levi,

ik vlieg zelf voor de klm ruim 7 jaar…….als je vragen hebt kun je me bereiken op janine26dijkman@hotmail.com. Praat makkelijker

groetjes Levi schreef:

>

> Ik wil zo graag mijn grootste droom verwezelijken, maar er

> lijken zoveel obstakels te zijn voor mij. Opleiding,

> gezondheid, gewicht, relatie, angst bla bla bla.

> Wie zit met dit zelfde probeem en komt er zoals ik niet uit?

> Graag zou ik met je in contact willen komen. Misschien kunnen

> we elkaar helpen.

>

> Levi.