wanneer krijg je je pakketje thuis?

• Babet

Hey,

ik ben benieuwd (vooral naar degene die ook 23 nov beginnen met de cursus van KLC) of jullie al het pakket hebben thuis gestuurd gekregen met het opleidingscontract en de leerstof enzo?

Ik namelijk nog niet maar dacht dat dit ruim een maand van te voren er zou zijn. Had ik te horen gekregen van PZ, maar om nou gelijk aan die telefoon te hangen, dacht ik vraag het eerst hier.

Thnx alvast en misschien tot ziens.

Groetjes Babet

• cin

Hi Babet,

Ik begreep dat pz het de laatste tijd een beetje druk had….dus misschien duurt het iets langer, maar ik zou gewoon even bellen en informeren.

Succes met de cursus!

• esther

je krijgt het nog zeker hoor!

ik begin 16/11 en heb het netjes 5weken van te voren gekregen

succes

• Babet

Dank jullie wel voor de reactie. Ik heb idd even gebeld en moet volgende week nog komen. Gelukkig zijn ze me niet vergeten :-)

Jullie ook succes straks.

Groetjes Babet

• Leen

Hey Babet,

Zoals je volgens mij al weet begin ik ook de 23e.. en ook ik heb nog niets ontvangen… Ik heb verder niet gebeld ofzo maar ik neem aan dat ik het inderdaad aanstaande week ontvang.

Ander vraagje: bij de ‘verlossende’brief van KLC zat ook een papier waarop je kon aangeven of je een parkeerkaart wilde en zo ja, bij welke plaats in de buurt/ welke kant van schiphol. Weet iemand deze plaatsen nog????

Ik ben namelijk verhuisd en wil het (denk ik) veranderen…

Gr,

Leen

• Monica

Het is deze week 4 weken geleden dat ik ben wezen passen en ik heb het vandaag ontvangen :D

Nog even geduld dus… 't komt echt ;)

• Babet

Volgens mij is p30 van hoofddorp, weet het alleen niet zeker. Dit is in ieder geval de beste als je vanuit richting rotterdam ofzo komt. Die andere (p40) is dan verder weg of minder logisch.

Succes