afgewezen :(

• Bianca

Kreeg net brief binnen van Klc, ben afgewezen :(

Reden: ze misten warmte en ik kwam afstandelijk over.

Wat ik echt jammer vind, want dat ben ik juist niet, en waarschijnlijk door de zenuwen en mezelf inspannen dat ik niet snel praat (door enthousiasme kan ik soms te snel prate) ben ik denk ik zo overgekomen. Ook als ik vrienden vertel hierover kijken ze me verbaasd aan, omdat ik zo echt niet ben.

Dus maar proberen bij de andere maatschappijen, toch proberen me minder in te spannen, denk ik. Misschien toch meer mezelf blijven.

• G

Balen he! Helemaal jezelf zijn is zo moeilijk tijdens (zakelijk) solliciteren!!!

Waar ga je t nog meer proberen? Maak je niet druk, als je wilt kom je er! Ik ben zelf ook af en toe aan t oefenen qua gesprek, met vrienden/moeder, dan groei je er vanzelf in!

Kus

• Bianca

Ja, ik ga t nog wel proberen.

Ik had helemaal besloten dat vliegen het toch is voor mij!

Heb net eerste kennismakingsgesprek gehad met Unique voor Transavia, daar hoor ik binnenkort als t goed is wanneer ik op gesprek mag op hoofdkantoor.

Ook bij Arkefly gesolliciteerd, die laten weten wanneer ik ingedeeld wordt voor een selectiedag.

En nu bezig met sollicitatie naar Martinair.

Ga ze allemaal af! :)

• Elke

Hey Bianca, wat jammer voor! Goed dat je door gaat met solliciteren!!

Heb je onlangs bij Arke gesolliciteerd? Kan nl. nergens nog hun vacature vinden.

groetjes,

Elke.

• Bianca

Hey Elke,

Ik heb net voordat vacature eraf gehaald was, nog gesolliciteerd.

Heb tot nu toe alleen brief gehad van bevestiging dat ze mn sollicitatie ontvangen hebben.

Heb wel tel.nr voor je dat ik heb staan op mijn brief van bevestiging, kan je bellen of het nog mogelijk is om te solliciteren: 020-6557393

Succes verder!

Groetjes,

Bianca

• Donna

Hoi Bianca,

Hoelang geleden heb jij gesolliciteert bij Arke fly?

Ik heb rond 9sept de brief gekregen dat ze mijn brief ontvangen hadden en ik zo spoedig mogelijk iets zou horen, maar tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord!

Maar jij wel dus? of had je gebeld?

Ik ga dit nummer maandag maar even proberen te bellen om te vragen hoe en wat :s

X Donna

• Bianca

Hey Donna,

Ik heb 3 Oktober gesolliciteerd. En heb dus ook alleen een brief over dat ze mijn sollicitatie ontvangen hebben.

En vandaag heb ik hun gebeld hoe het nou zat, en ze zijn nog wel bezig met werven. Maar het gaat op volgorde van datum als ze je weer kunnen indelen voor een selectiedag. Dus jij zal als het goed is eerder wat horen, omdat jij eerder gesolliciteerd heb, maar zijn er dus wel nog steeds mee bezig

• Donna

Hoii,

Bedankt voor de informatie.

Ik ben afgelopen maart ook afgewezen bij de KLM.

De reden : ‘te weinig ervaring met conflict situatie’s'.

Ik probeerde nog :'maar dat kunnen jullie ook als iets heel positiefs zien ;)'

Helaas trapte ze hier niet in :p.

Achja volgende keer beter!

Ik heb net mijn brief naar Martinair gemailt dus ik wacht het af.

Jij ook succes heh!

Greetz Donna

• Bianca

Heeft iemand trouwens een tip over hoe je wel warm en niet afstandelijk over kan komen??

Ik wil hier natuurlijk wel aan werken voor de volgende keer, maar weet niet hoe? Hun kwamen ook erg zakelijk en serieuz over, kan ze toch moeilijk gaan omhelzen, haha

• Bianca

Ik heb em ook net verstuurd naar Martinair!!

Kunnen we elkaar daar ook mee op de hoogte stellen ;)

Jij ook succes!!