ADVIES IS WELKOM!!!

• SINA

Hallo allemaal,

Ik, Sina een volwassen vrouw van 49 jaar, wil heel graag stewardess worden (cabine) / KLM

Nu vraag ik me wel af hoe zwaar het zal zijn, zeker voor iemand van mijn leeftijd! Zijn er mensen (met ervaring) die mij kunnen vertellen hoe zwaar het is/zal zijn, met name bijvoorbeeld het vroege opstaan (melden om 05.00 uur) en de lange vluchten (12 uur achtereen) en qua het volgen van de opleiding etc etc en zal ik erg uit de toon vallen qua leeftijd??

Eerlijk is eerlijk: Men denkt over het algemeen dat ik zeker 10 jaar jonger ben (qua uiterlijk en gedrag), zonder onbescheiden te zijn.

Ik hoop snel een en ander te horen van jullie!!

Thanx

• esther

ik denk dat ze gewoon kijken in het gesprek hoe je overkomt, dat je je nog jeugdig en enthousiast gedraagt, flexibel,…

ik weet dat er al enkele onderwerpen op dit forum ergens staan over leeftijd…

en ik denk dat die mensen het ook hebben gehaald..

anders moet je rechtsboven eens bij zoeken ‘leeftijd’ intypen ..

bij mij gaan er mensen zitten op cursus van 23j tem 39j (als ik me niet vergis)

dus denk niet dat ze echt naar leeftijd kijken

succes

esther

• floor

hoi sina,

het valt wel mee met zwaar…….. ik weet dat jullie de eerste maanden europa gaan vliegen maar geloof me daar ga je met volle teugen van genieten……nieuwe bestemmingen…daarna ga je intercontinentaal en kun je zelf gaan plannen.De ene heeft meer moeite met het verre oosten en de ander juist van america. dat zijn dingen die je zelf ondervindt en daar kun je je schema op aanpassen. Qua leeftijd val je echt niet uit de toom hoor bij de opleiding ik had er ook iemand inzitten van 49….. het is maar net hoe je je voelt binnen een groep en mijn ervaring is dat als je in de opleiding zit dat het 1 hecht team is……..iedereen helpt elkaar er doorheen als ze het even niet meer zien zitten…. Meid ga er voor!