Hey,
Hebben jullie tips voor de 2e ronde (na gesprek bij Unique) bij Tranavia?
Ik mag over er 2 weken heen!
Wat vinden zij het belangrijkst qua vaardigheden/eigenschappen, waarover /hoe lang is het engelse gedeelte? Heeel erg bedankt vast!
Ik moet a.s donderdag op gesprek, ook voor de 2e ronde, om antwoord te geven op jou vraag denk ik dat dat heel moeilijk wordt, omdat ze niet echt dingen eisen, ze kijken gewoon hoe je bent. Ik zie dat er soms mensen met hele goeie ervaringen en diplomas worden afgewezen, het gaat hun gewoon om hoe jij bent en of jij bij Transavia past.
Het is een vrij simpel gesprek. Bij mij werdt mijn motivatie gevraagd, waarom stewardess/transavia. Daarna een competentietest waar je karakter uit naar voren komt. Dit kan je dus niet goed/fout maken. Als je naar het 2e gesprek mag wordt je binnen 2 weken gebeld. zorg dat je er netjes uit ziet, suc6!
Ik ben vorige week woensdag op eerste gesprek bij Unique in Leiden geweest.
Moest idd ook zo'n test doen, daana was ik klaar en zei jongen (volgens mij werkte hij nog niet zo lang) nou bedankt en succes verder… snapte er niks van; en vroeg wat gaat er nu gebeuren dan?
Hij zei nou we sturen de uitslag van de test door naar het hoofdbureau van Unique, die hebben beter kennis over wat ze zoeken in de functie bij transavia en die zullen contact met je opnemen…maar hij zei niet letterlijk of ik nou door was of niet ??
Maar ik lees dus dat ze binnen 2 weken contact met je opnemen, dus kan nog gebeuren, anders bel ik zelf wel.
Succes verdere allemaal!!!!
Bianca, sturen ze de test door naar het hoofdbureau of transavia? Nog nooit gehoord over het hoofdbureau eigenlijk? Bedoelt hij niet hoofdbureau van transavia Bij mij zouden ze mijn gegevens doorsturen naar transavia en zou ik door hun teruggebeld worden.
Hoop iig dat je snel iets hoort!
Hoe ging je gesprek Yumi?
Xxxxxxxxx
Volgens mij zei hij Unique?? maar ik weet t niet zeker en zoals ik zei, ik denk dat hij nieuw was, misschien wist die t zelf niet. Hij vergat namelijk mij een pen te geven bij het invullen bij een formulier (heb zelf maar pen uit mn tas gepakt) en gaf me een kopje thee, maar vroeg niet op ik suiker wou, haha
Is bij jou je engels getest bij eerst gesprek G?? want daar begon hij ook over, maar zag dat ik half engels was, dus was niet nodig en gaan ze ook nog bij hoofdbureau doen.
In andere woorden het bij mij dus erg vaag, ik denk dat ik maar van de week ga bellen voor meer duidelijkheid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?