trip around the world

  • Cita

    hoe stewardessjes.

    wie heeft de toets van triparound the world al gedaan via klm of content uitzendbureauw of elders, weet jij wat ze precies vragen bij die toets, en kan iemand mij zeggen hoe ik het het makelijkst kan leren ?

    alvast bedankt.

    C.

  • Annemarie

    Waar dient deze toets voor? Wat moet je er precies mee doen? En wanneer moet je die doen?

  • Cita

    Hoi Annemarie.

    die trip around the word is bedoeld voor de bisnnes louche van de klm voor vrijdag komt het je bekend vooooor !

    Grt C.

  • jack

    Zeker weer zo'n grapjurk die Cita! Bisness louche???!!!!

  • Cita

    Hoi Jack.

    wat bedoel je met grapje over the Bisness louche !

    Gr: C.

  • Marijk

    Als ik de goede “trip around de world” voor me heb dan is deze met de airport en stadscodes leren. Dit om mensen te kunnen inchecken.

    Ze vragen zowel airport codes als city codes en andersom, je moet ook op een kaartje kunnen aanwijzen waar het ligt geloof ik.

    Ze kunnen hier elke code vragen, dus goed leren!!!

    Mocht het een andere “trip around the world” zijn heb ik geen idee wat ze vragen.

  • Cita

    Hoi Marijk.

    Dat klopt alleen is deze via conten op een cdrom als je plaatsen moet aan wijzen weet ik niet, maar je van de 100% 80% goed hebben, en dat doe ik morgen heb jij het ook zo gedaan ?

    Gr C.

  • Annemarie

    Ok, maar dit is dus niet voor ‘vliegende’ stewardessen, maar voor grondstewardessen??

  • jack

    Wie neemt nou wie in de maling?

  • Cita.

    Hoi Annemarie.

    klopt het is bedoeld voor grondstewardessen weet jij of je bij het behaalen van deze curcus je wings hier voor krijg of weet iemand ander dat.

    Gr C.