dringende vraag

  • Bert

    de logische vraag die eerder gesteld is>>>>>>>>>>>>> en bezwaar of niet?????

    vertel dame!!!!

    niet nieuwsgierig maar ………………………………….puur uit belangstelling

  • Ruth

    heey mensen

    sorry voor mijn late reactie ik ben niet altijd heeeeeeeeeel vaak op internet of vergeet dan even een berichtje erbij te plaatsen.. het is inderdaad zo dat klm absoluut geen stewardessen aan neemt met epilepsie. Ik baal dr natuurlijk super van maar ik wil wel heel graag dan grondstewardess worden want ik vind eenmaal het dienstverleenende stukje aan het stewardess zijn het allerleukste dus nu ga ik daarvoor en heb ik 26 oktober voor klc een grondstewardessenselectie dag :)! ik hoor dan gelijk dezelfde dag of ik aangenomen wordt dus ik hoop het maar.

    als dat niet zou lukken zou ik wel erg teleurgesteld zijn. ik loop al bij de neuroloog en heb donderdag met hem een gesprek erover. ze hebben het bij al is eerder onderzocht en konden het toen ook in mijn slaap zien. Maarja wel super balen, maar ik ben niet heel erg boos er door ofzo of heel erg verdrietig. tis nou eenmaal iets wat ik niet in handen heb dus super jammer maar hopelijk dan leuke grondstewardess.. zwaai ik jullie allemaal uit :)!

    xx

  • Mieke

    Veel succes met je sollicitatie! Ik hoop echt voor je dat het lukt!

  • Bert

    leer ermee leven maar leef er niet naar.

    ofwel laat het geen last worden.

    en grijp je kans op de grond

  • lieselot

    Hi! 

    dringende vraag. Ik doe MBO en t lijkt mij super leuk om een stewardess opleiding te volgen en daarna stewardess worden, als dat mogelijk is want ik heb epilepsie. Ik slik al heel lang medicijnen en er is een lange periode, jaar ofzo, niks gebeurt qua aanvallen. Ondanks dat ik epilepsie heb, mag ik dan wel stewardess worden?

    Dankje voor t antwoord :)

    Groetjes