HOGESCHOOL TIO GELD VERSPILLING??

• Mandy

ik denk dat het verschil groot is per vestiging en elk jaar is weer anders.

het klopt dat je zoveel geld moet neertellen voor een herkansing, maar je moet er recht op hebben (80% aanwezigheidsplicht) en als je daar niet aan voldoet mag je niet eens herkansen (ook niet de eerste keer gratis). Toch heb ik gezien dat een dame, die maar eens per week een keer kwam aanwaaien, kon herkansen nadat papa voor de deur stond met zijn jaguar.

ik heb er vooral slecht ervaringen mee omdat ik het eerste jaar MBO goed en leuk heb gehad en het 2e jaar HBO verkeerd ben ingelicht en dan heb je er ook minder plezier in, als je bent teleurgesteld.

• Badpakjesfeest

absoluut geen aanrader, die hoge school tio..

ik heb 2 jaar op tio doorgebracht, mijn eerste jaar TRH waar ik vlekkenloos doorheen kwam.

Dit jaar heb ik de CTM of tegenwoordig TM gevolgd.. 70% van alle studenten van tm zijn gezakt.. waarom? kwestie van slechte begeleiding.. en te hoge eisen die ze aan studenten stellen. Ze willen alles in een te korte tijd proppen. Goed voor hun portomonnee, maar zonde van jou geld.

eerlijk is eerlijk.. ik heb er een pracht stage aan overgehouden bij transavia en ik heb er een leuke tijd gehad maar wat betreft begeleiding kan het in ieder geval in amsterdam stukken beter!

Je kan inderdaad 1 keer herkansen dit was gedurende mijn stage periode waardoor ik dit dus niet kon doen. Na mijn stage kon ik nog wel herkansen, maar helaas tegen het prijskaartje van €900,- en alleen dan de herkansing, weer geen begeleiding, geen bijlessen niks.

Zonde van mijn 20.000 euro die ik in die 2 jaar heb gespendeert bij tio. waar ik nu mee zit is een mbo 2 opleiding (TRH) en een onafgemaakt hbo propedeuse jaar war dus niks voorsteld. ik zal dus weer opnieuw moeten beginnen… zeg maar daaag tegen je geld..