kleding grondstewardess

• Frederique

Hi

Weet iemand wat je allemaal krijgt als je op de grond gaat werken? Geen koffer neem ik aan? Maar wat wel allemaal.

Ben wel nieuwsgierig :)

Xx

• Jey

2 rokken, 5 blousjes, 1 jasje, 1 (regen)jas, 2 sjaals, 1 tas.

xoxo, J

• Monique

en PANTYS !!!!

• Jey

voor zover ik weet moet je die zelf aanschaffen…..

• Adinda

Ik werk op de grond bij PG (flex, 16u p w) en heb 3 rokken (twee normaal, 1 met splitten aan voorkant), 5 blousjes, 2 jasjes, 2 vestjes, 2 sjaals een jas en een handtas gekregen…

Panty's zelf kopen.. V&D heeft goede panty's..!

• Monique

Ja van die lekkere gladde 15 denier pantys mmmm. Welke kleur moet jij dragen Adinda? Huidskleur?

• Najet el Haddadi

Ik wilde vragen waar ik in maat 38 de kleding kon krijgen als grondstewardes ik heb sinds kort mijn mbo opleiding afgerond en ik wilde de opleiding volgen.

• Najet el Haddadi

ik wilde ook vragen waar je het beste de opleiding kan volgen en waar je ook meteen betaald krijgt. want ik heb op dit moment studiefinanciering ik heb de mbo opleiding afgerond. op 7 juli krijg ik mijn diploma.maar ik weet dat tio in eindhoven behoorlijk duur is. moet je de kleding zelf kopen of krijg je dit. wie kan mij advies geven hierin wat ik het beste kan doen?

Groetjes,

Najet

• Marilu

De panty's kun je makkelijk bestellen bij Stessonline, da weet je zeker dat je de goede kleur enz hebt.

groetjes Marilu,