stewardess op leeftijd

  • Carin

    Geweldig! Goed om dit te lezen, ben zelf eind 40 (!) en heb eind januari gesolliciteerd via uitzendburo als CA bij KLM!!

    Mijn geduld wordt op de proef gesteld, maar ik hoop dat ik overal doorheen kom en kan gaan beginnen voordat ik 50 ben hihih.

  • horizon

    Tja geduld is een schone zaak…. Niet getreurd. Voor je 50ste heb je vast een antwoord…..hihi…

    En bedenk, met jou zitten er nog honderden te wachten….

  • Carin

    Het wachten op zich vind ik nog niet zo heel erg, maar die onzekerheid! Killing!!

  • ess

    Hier meldt zich nog een aankomend stewardess op leeftijd: ik ben 49, en ben aan het wachten op een cursusdatum. In januari ben ik aangenomen (KLM), dus eer de basiscursus begint ben ik 50!!!! Ik heb er heel erg veel zin in, maar heb eerst ook wel de nodige twijfels gehad of ik het allemaal wel zou gaan redden. Maar als ik het niet doe, kom ik daar ook niet achter. En zal vreselijk veel spijt krijgen dat ik deze kans voorbij laat gaan.Toch?????????

  • Carin

    He-le-maal mee eens ess!! Misschien kunnen we per mail wat info uitwisselen?

    mijn emailadres: thamastar84@hotmail.com

    Bijvoorbeeld:

    heb je ooit al gevlogen?

    wat is je vooropleiding?

    heb je een gezin?

    hoe ging je tel. interview, je gesprek bij het uitzendburo, en bij KLM je gesprek en rollenspel?

    Je ziet, vragen te over, hopelijk wil je ze ook beantwoorden, ben echt benieuwd hoe een leeftijdgenoot hier allemaal over denkt en hoe je dat ervaart.

    Bedankt alvast en heel veel succes en wie weet tot ziens?!

    (ik heb overigens eind januari gesolliciteerd en wacht nog steeds op HET tel. interview!!)

    groet,

    Carin

  • dianne

    ik zou het ook allemaal wel van ess willen weten…………hoe reageerde ze bijvoorbeeld bij klm op je leeftijd. werd daar specifiek op doorgevraagd?

  • ess

    Nee hoor, er werd niet specifiek op mijn leeftijd doorgevraagd. Inmiddels weet ik, dat ik nog zeker niet de oudste ben die heeft gesolliciteerd. Ik ken iemand van 53 die binnenkort aan de cursus gaat beginnen, en er zijn er meer die met succes bij KLM hebben gesolliciteerd van boven de 50!!!!!!

  • dianne

    ik vind het echt top……………..

  • Dorota

    Ik ben binnenkort 46 en nooit mijn droom om stewardesse te worden begraven. Ik kan best Engels maar je moet specifiek Engels leren. Doe je dat op de cursus?

    Post was bewerkt op 12-11-2020 19:32 door Dorota