gezocht monique visser

• peggy hertog

Mijn naam is Peggy Hertog. Ik ben Stewardes bij de KLM geweest van 1990 tot 1997. Ik woon nu alweer 7 jaar in Australia. Ik ben op zoek naar Monique Visser. Wij waren goede vlieg vriendinnen, maar zijn elkaar helaas uit het oog verloren. Monique komt uit Zoetermeer. Ze had toendertijd een relatie met Frank van Leeuwen, een purser. Ze woonden samen in Almere. Wie kan mij op het spoor brengen van een vriendin die al jaren uit het oog is, maar zeker niet uit het hart.

Peggy

• Denise

MEschien een idee om op www.hyves.nl te zoeken

sucses

• suus

Hoe oud is jouw monique visser?

• peggy hertog

Bedankt ik zal eens kijken

• peggy hertog

Hoe zal ik kunnen checken of iemand nog bij de KLM werkt?

• peggy hertog

Monique zal rond de 40 zijn

• monique

Ik ken een monique visser die 46 is en advocate was…………….denk niet dat het dezelfde is.

• Diana

Dat is toevallig. Ik ben me suf aan 't zoeken naar haar. We waren heel goede maatjes tijdens onze klm tijd. Ik weet alleen dat ze naar Zuid- Frankrijk verhuisd zijn en een zoontje David hadden. Dat was in de periode dat ik in Hong kong woonde, alweer meer dan 10 jaar geleden.

Mocht ik iets te weten komen zal ik 't zeker aan je melden.

groetjes diana

• peggy hertog

Hi Diana,

Ja dat is wel heel toevallig. We praten echt overdezelfde?

Is Monique getrouwd met Frank? heb je misschien nog meer informatie?Ik weet dat haar ouders toendertijd in Zoetermeer woonden.

Groetjes Peggy

• Diana

Hi Peggy,

Ik weet bijna zeker dat we 't over dezelfde Monique hebben!! Blond, bobje, prachtige meid, dolle pret! We zaten regelmatig in Rio (HELP). Ik weet niet of Frank en Monique getrouwd zijn. Hun zoon zou nu 11 moeten zijn, Meer weet ik helaas niet. Ik heb alles afgezocht!

Ik hoop snel van je te horen mocht je meer over haar ontdekken. Ik blijf ondertussen mijn best doen!!

Groetjes Diana