reiskosten

  • Jan

    -> Voor iedereen toegankelijk. Wereldwijd.

    http://corporate.klm.com/nl/home

    Note:.

    Houdt wel rekening mee dat KLM Royal Dutch Airlines is geworden:.

    Air France - KLM.

    81 % Air France

    19 % KLM

    KLM Zwaan bestaat niet meer.

  • Anne

    Jan, ik begrijp je berichtje niet goed. Staat daar info over de forenskaart? Kan ik niet vinden namelijk…

  • Jan

    Selecteer onderstaand site en paste op Address hierboven.

    https://www.klm.com/corporate/pci/wps/portal/!ut/p/kcxml/bc_JDoJADAbgZ-EJ2mGR84TEaEBhWBS4kDkoGRRGwbg9vaASiNLTn69tmkIKCaQVv4qcX4Ss-BFiSGcZZoSo8673zrhmkPwq_ac2R71q2rDu4lfRNYZZ1PpZ1EeqTqlqTV0jwUhXC1nu2l5idmJEDmwqWZftSyHEqGdB8aid0EIvPGATNCYr0BfGU57tfEkd5m1dpijggw0enMroU_HtvqdUeQGk5FGS/delta/base64xml/L3dJdyEvd0ZNQUFzQUsvNElVRS82XzBfMTEyNg!!

    Meer weten over de Schiphol Forenskaart?

    Bel 020-7154028 of mail naar mail@schipholforenskaart.nl

  • Anne

    Jan, er wordt dan gevraagd om inloggen. Ik ben pas over 2 maanden in dienst en heb nog geen inlogcodes. Op de site van forenskaart staat dat het afloopt op 1 okt 2008. Volgens KLM is er vooralsnog geen groen licht voor vervolg. Kun jij gewoon even neerzetten wat je weet ajb, wel zo makkelijk voor mensen die nog geen id hebben en nog niet kunnen inloggen. Dank je wel!

  • Jan

    mailadres

    GRPXM78122@KLM.COM

    is van Fujitsu Serverbeheer KLM Hoofdkantoor 020-6486363.

    Je krijgt waarschijnlijk een andere rechtstreekse telefoonnummer van Fujitsu Helpdesk

    -> Ze willen jou KLM Personeelnummer weten voor een Paswoord om in te kunnen loggen in www.myklm.org

  • Jan

    -> Schiphol Forensenkaart.

    Een dergelijk kaart is alleen handig voor degene die meer moeten betalen dan de hoogte maandelijks Reiskostenvergoeding.

    Je moet 18 maanden inleveren en je krijgt daarvoor een Forensen Trajectkaart. Woonplaats <-> Werkplek.

    Je moet heel goed uitrekenen of het een voordeel is.

    Het is een trajectkaart en geen “zwerfkaart” die je onbeperkt en overal kan gebruiken. Wijk je af van een zone dan moet je toch bij betalen.

    Zij stelde mij voor om ook een Forensenkaart aan te schaffen.

    Kost mij € 1200,00 voor 18 maanden.

    Vertelde hun dat ik (14 Km) op de fiets (geen auto) naar kantoor ga en anders lopend.

    -> Zo houd ik netto geld over voor Vakantie.

    En toch stelde zij mij voor om een Forenkaart aan te schaffen.

    -> Soms zijn ze niet scherp en zo duf als een konijn die Projectfiguren!!

  • Miranda

    Nou dat is wel gek want die kaart is gratis!! (??)

    Vreemd figuur, die Jan! ;)

  • Jan

    Klopt - Kaart is gratis, maar je moet wel jou Reiskostenvergoeding inleveren.

    Oftewel. Je maandelijks reiskostenvergoeding (18 maanden) wordt niet uitgekeerd

    en daarvoor een Forensenkaart.

    -> Wil wel een PDFje naar je sturen waarin eea staat beschreven.

  • Jan

    http://www.schipholforenskaart.nl/node/14

    1) Kan iedereen een Schiphol Forenskaart krijgen ?

    Nee, De Schiphol Forenskaart is exclusief voor mensen die in dienst zijn bij aangesloten bedrijven.

    2) Hoe kan de Schiphol Forenskaart 100% kostendekkend zijn ?

    Tijdens de proef van 18 maanden leveren deelnemers hun tegemoetkoming reiskosten woon-werkverkeer en eventuele parkeervergoeding in.

    De Stichting A4-A10 Zuid Bereikbaar en de deelnemende bedrijven dragen bij in het verschil. Het Ministerie van Verkeer en Waterstaat subsidieert het project.

    -> € 1200,- Inleveren voor een Forensenkaart die je niet eens gebrukt?

    Althans, dat is wat zij mij voorstelde.

    Wordt dus niet persoonlijk benadert, maar op Personeelsnummer.

  • Z.

    De aanvraag voor forenzenkaarten was per 1 januari gestopt.