Anekdotes

  • Mandy

    In gevolg op het onderwerp ‘opmerkingen’ misschien een rubriek ‘anekdotes’.

    Ik weet er 1 (van horen zeggen, zelf niet bij geweest).

    Een nogal duur ogende mevrouw in de economy class komt naast een negroide man te zitten. Hier had ze blijkbaar veel moeite mee (zijn huidskleur) en liet dat ook luidkeels aan haar omgeving, en aan de stewardessen weten. De man naast haar is erg verlegen met de situatie, en weet zich gewoon geen houding te geven.

    De purser wordt er bij geroepen en hoort de ‘dame’ aan. Na haar tirade gehoord te hebben, belooft de purser de dame om te kijken wat ze kan doen. Na even weggelopen te zijn, komt ze bij de dame terug en zegt haar: ‘Mevrouw, er is nog een plaatsje in onze business class vrij. Meneer, wilt u mij volgen…???’

    Een luid applaus van de rest van de cabine was haar beloning.

    Groetjes,

    Mandy

  • L.

    GEWELDIG! :D

  • stephanie

    Hi

    Jaaaa die ken ik…

    heb ik via mail aangkregen:-)

    Geweldig idd

    groetjes

  • KLC trainer

    Ik vloog laatst tijdens de vakantie-periode naar Nice.

    Op deze vlucht zitten vaak een hoop snobs.

    Zo ook een familie met 3 kindjes gekleed in Ralh Lauren Polo's e.d.

    Hete aardappel in de keel, je kent het wel.

    Bij het uitstappen vraagt de IFS aan de kinderen of ze op vakantie gaan.

    Het jongste kindje kijkt haar aan en zegt vol arrogantie:“Nee, wij hebben hier een huis!”

    Waarop de IFS antwoord:' Oh, sorry, wat zielig voor jullie. Andrere kindjes mogen in de zomer namelijk wel op vakantie!"

    We hebben later erg gelachen om de koppen van die ouders.

  • Lautje

    Haha, die is ook scherp.

  • Mr.T

    Haha, idd.. Vooral de eerste is erg leuk… Volgens mij moest die mevrouw echt door de grond zakken toen XD

    Hab ook deze gehoord op de vloer:

    Een passagier zei tegen een collega die aan t floorwalken was :“ Ik heb mijn tickets geboekt bij Transavia, maar ik zie nu op de scherm dat mijn vlucht is overgeboekt naar Air Delighted”

    Zij op de scherm kijken en er staat achter de vlucht gewoon “Delayed”

    Andere collega:“Nou mevrouw, gelukkig bent u niet overgeboekt naar Air Kansellet”

  • Mir

    Vriendin van me had eens Ruud Gullit aan haar balie. Begon een discussie met haar over overbagage en riep daarbij: weet u wel wie ik ben?? Waarop vriendin zei: Ja hoor meneer, ik heb al uw cd's….(had em dus niet herkend als Gullit)

  • Mr.T

    Haha, ja alsof bekende mensen nix hoeven te betalen…

    Die zijn al rijk genoeg (geweest) om net als iedereen evenveel te betalen…