Stewardess KLM

  • Linsey

    Hallo,

    Wie kan mij helpen met mijn vraag? Ik wil graag solliciteren bij de KLM als stewardess maar waar kan ik het beste sollicitatie brief etc naar toe sturen?

    Alvast bedankt!

    Groet, Linsey

  • Jinn

    Je maakt een grapje denk ik….?

  • L

    Vanwege de economische situatie op dit moment heeft klm voorlopig geen nieuw personeel nodig. Er staan honderden mensen op wachtlijsten, en mensen met een jaarcontract moeten nog maar zien dat deze verlengt gaat worden.

    Er is dan ook geen vacature te vinden op de jobsite, en als je verder leest op dit forum kom je ook enkel mensen tegen die aan het wachten zijn tot ze mogen beginnen of solliciteren.

  • Sas

    Heb je geen tv ofzo?

    De hint op de KLM website was ook niet duidelijk genoeg?

    Sorry hoor maar dit is echt een domme vraag.

  • Ms.

    Nou Sas, slechte dag ofzo? Domme vraag of niet, je hoeft toch niet zo kattig te reageren, doe je dat ook bij de passagiers als ze een ‘domme’ vraag stellen? Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

    Kijk, ik vraag me de laatste tijd ook sterk af of de reacties hier wel serieus zijn. Het gaat er steeds meer op lijken dat sommige mensen het grappig vinden om ons op stang te jagen met bepaalde vragen of antwoorden.

    Vorig jaar was dit echt een super leuk forum met veel enthousiaste sollicitanten die op iedere vraag een zinvol antwoord konden krijgen. Nu is het meer een afzeik forum geworden. Iedereen is gefrustreerd door de hele situatie, maar laten we het een beetje gezellig houden, met ‘katten’ bereik je niks.

  • grondstess = nu arkestess!!

    Cheers to that girls! Helemaal mee eens!

  • Sas

    Ik heb helemaal geen slechte dag hoor :)

    Misschien moeten mensen eens eerst hier eens gaan lezen voordat ze zulke vragen stellen.

    Het is 1 grote zooi hier omdat mensen het vertikken om even verder te lezen dan hun neus lang is.

  • terugkomer

    I agree

  • Jinn

    Eens met Sas.

    En ik vind het zooo dom wanneer er weer es geroepen wordt: doe je ook zo tegen je pax? Ja, zo doe ik ook tegen mn pax , nou goed! Tjonge jonge.

  • kelly

    Ik ben het eens met Ms.

    Je hoeft niet te antwoorden op vragen!

    Als je het onzin vind laat je het toch lekker voor wat het is… het is niet nuttig om onzinnige antwoorden op dit forum te zetten.