Wie heeft er oude uniformonderdelen?

  • Lotte

    Hoi Jeanette, even een berichtje hier omdat het KLM 2024 topic inmiddels al zo lang is geworden dat we elkaars berichten niet meer zo makkelijk kunnen terugvinden. Ben zo benieuwd, hoe is het gegaan bij Lufthansa vandaag? Hopelijk heb je een fijn gesprek gehad en krijg je snel de uitslag!

  • Jeanette

    Lotte

    Hoi Jeanette, even een berichtje hier omdat het KLM 2024 topic inmiddels al zo lang is geworden dat we elkaars berichten niet meer zo makkelijk kunnen terugvinden. Ben zo benieuwd, hoe is het gegaan bij Lufthansa vandaag? Hopelijk heb je een fijn gesprek gehad en krijg je snel de uitslag!

    Hallo Lotte, ik ben afgelopen dinsdag de 12de maart bij Lufthansa in Frankfurt aangenomen, het is gelukt. Alles goed bij jou?…. wat spannend allemaal bij het klm 2024 forum. Ik heb nog geen Instagram maar heb jij het misschien al ingericht? Dan laat ik je via mijn dochters of schoonzoon zijn instagram mijn Whattapp weten. Het was dinsdag een hele gezellige en spannende dag.

    Liebe Grüße Jeanette 

  • Jeanette

    Lotte, ik heb net jouw bericht gelezen, dat je jouw informatie qua Instagram etc. liever niet hier deelt, ik verzin wel wat. Misschien kun je een nieuwe topic openen met b.v als naam: Jeanette lufthansa, dan geef ik jou daar mijn mail adres en dan kun je het nadat je het gelezen hebt en genoteerd opheffen? Zou dat een idee zijn? Lieve groetjes Jeanette :+) 

  • Lotte

    Hoi Jeanette, dat wordt ook lastig denk ik want dan staan jouw gegevens daar en kunnen ze niet meer weggehaald worden. Zelf een topic verwijderen gaat helaas niet. Ik zou natuurlijk niet willen dat jouw gegevens alsmaar openbaar blijven staan. Heb je Facebook of LinkedIn? Wellicht lukt het om elkaar met een paar kleine aanwijzingen daar ergens te vinden.

  • Jeanette

    Goed idee Lotte, ik ben bij Facebook, bij de (Lufthansa) groep:“become a flight attendant-die gruppe für angehende flugbegleiter” deze groep werd me destijds door de Lufthansa meneer of mevrouw uit het Lufthansa forum aangeraden. Daar ben ik te vinden met mijn volledige naam. Scroll maar naar beneden. Hoop dat het lukt:+)

    Lieve groetjes Jeanette 

  • Lotte

    Leuk, ga ik je daar zo zoeken. Lukt vast. Moet me eerst even aanmelden bij de groep en dan zou ik je daarna moeten kunnen zien in de lijst met alle leden. Tot ziens op Facebook!

  • Jeanette

    Leuk Lotte :+) 

  • Lotte

    Hoi Jeanette, de zoektocht is geslaagd. Als het goed is, hopelijk heb ik de juiste persoon gevonden. Zie PB op Facebook!