Werving gestart parttime KLM Grondstewardessen via ADECCO

• meisje

Mag ik iets vragen aan de genen die in februari naar Adecco op Schiphol gaan, zijn jullie eerst op gesprek geweest bij Adecco in jullie omgeving of werden jullie direct telefonisch/of per mail uitgenodigd om naar Adecco Schiphol te komen? Bedankt!

• Suzanna

Hallo lieve toekomstige stewards en stewardessen.Ik heb ook gereageerd op deze functie.Het is en blijft en leuke baan.Ik hoop dat ik uitgenodigd word op een gesprek.Xjes allemaal en mischien tot achter de check in ballies.

• bla

aangezien deze vacature gaat over 16 uur in de week en over beschikbaarheid aangeven zal ik eerst even vragen of dit geen uitzendwerk is…als dat zo is sta je dus niet bij klm op de loonlijst en kan je dus ook niet INTERN solliciteren naar bijv. vliegdienst of andere functies (bij PH kan je dan bijvoorbeeld geen gate agent worden) zoals iemand hierboven had aangegeven daar geinteresseerd te zijn. Als je wel voor KLM werkt en niet voor uitzendbureau kan je namelijk niet je beschikbaarheid aangeven maar krijg je een rooster voor een paar maanden en als iets niet uitkomt moet je je dienst zelf zien te ruilen. (bij PH althans..)

groetjes!

• Liz

Hoi,

Het is op uitzendbasis, je staat niet op de loonlijst van KLM, deze info volgens eerdere berichten op deze site

• lisa81

Weet iemand of je ook reiskostenvergoeding krijgt? En hoe zit het met die 4 dagen beschikbaarheid? Moet je zelf 4 dagen opgeven of kun je gewoon 4 willekeurige dagen per week ingeroosterd worden?

• Ingrid

Reiskosten zijn maximaal 9 euro per dag (volgens mij 0,09 per km)

Je mag zelf 4 dagen opgeven per week :-) En je wordt dan alleen op die dagen ingeroosterd. Allevier of minder.

• bla

ik bedoelde het zelf niet als vraag haha, heb zelf bij PH gewerkt en nu in de lucht, maar bedoelde het meer als tip voor degenen die nu als grondstewardess aan de slag willen, dat ze zich daar niet in vergissen en dan evt. teleurgesteld worden. Maar toch bedankt ;)

• MIRELLA OUWERSLOOT

ik ben op zoek naar een parttime job als grondstewardess bij adecco kunt u mij zo snel mogelijk terug bellen of mailen zodat ik kan reageren

• Fatima

Hallo,

even een vraagje over grondstewardes, ik zou heel graag in aanmerking willen komen voor de functie grondstewardes, op schiphol.

Ik heb geen werkervaring op dat gebied, maar het lijkt mijn een leuke baan

Is er iemand die mijn overweg kan helpen of wat meer info. willen verstrekken, hoe ik kan solliciteren

gr fatima

• Aurelia

Hi Fatima,

Op dit prikbord kan je ontzettend veel info vinden over het onderwerp grondstewardess.