Mag ik iets vragen aan de genen die in februari naar Adecco op Schiphol gaan, zijn jullie eerst op gesprek geweest bij Adecco in jullie omgeving of werden jullie direct telefonisch/of per mail uitgenodigd om naar Adecco Schiphol te komen? Bedankt!
aangezien deze vacature gaat over 16 uur in de week en over beschikbaarheid aangeven zal ik eerst even vragen of dit geen uitzendwerk is…als dat zo is sta je dus niet bij klm op de loonlijst en kan je dus ook niet INTERN solliciteren naar bijv. vliegdienst of andere functies (bij PH kan je dan bijvoorbeeld geen gate agent worden) zoals iemand hierboven had aangegeven daar geinteresseerd te zijn. Als je wel voor KLM werkt en niet voor uitzendbureau kan je namelijk niet je beschikbaarheid aangeven maar krijg je een rooster voor een paar maanden en als iets niet uitkomt moet je je dienst zelf zien te ruilen. (bij PH althans..)
groetjes!
Hallo,
even een vraagje over grondstewardes, ik zou heel graag in aanmerking willen komen voor de functie grondstewardes, op schiphol.
Ik heb geen werkervaring op dat gebied, maar het lijkt mijn een leuke baan
Is er iemand die mijn overweg kan helpen of wat meer info. willen verstrekken, hoe ik kan solliciteren
gr fatima
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?