Manpower KLM

• JK

Lieve mensen,

Ik heb een aantal keer voorbij zien komen dat er mensen zijn die wel hun cv (en motivatiebrief??) naar MANPOWER hebben gestuurd zonder dat er vacatures zijn..Zouden jullie mij alsjeblieft willen vertellen waar jullie deze naartoe hebben gestuurd ?? Emailadres/adres etc.. En hebben jullie dit in de vorm van een opensollicitatie gedaan?

Ik snap dat sommige mensen zoiets hebben van ja dat ga ik niet zeggen want dan zijn er nog meer mensen die solliciteren maar ik wil dit heel graag en heb nu echt even jullie hulp nodig!

Heeeeel erg bedankt alvast!

XX JK

• Xstess

Volgens mij doet Manpower niets meer met KLM, dat was eerder zo. Nu alleen Adecco. En je kunt geen open sollicitatie sturen naar mijn mening, anders had ik dat maanden geleden ook wel gedaan. Ze hebben nog zoveel aanmeldingen liggen waarschijnlijk. Gewoon de websites in de gaten houden. Of even bellen.

http://www.klm.com/jobs/nl/werken_in_de_lucht/stewardess/stewardess_worden/stewardess_worden.html

http://www.adecco.nl/nl-NL/Werknemers/Topwerkgevers/Pages/KLM.aspx

• Steward

Iemand nog contact gehad met Manpower inmiddels?

• Kelly

JK,

Je kunt je CV, motivatiebrief en pasfoto mailen naar het volgende adres: schiphol.253@manpower.nl

Dit weet ik zeker omdat ik zowel telefonsch als per mail contact heb gehad met Manpower.

@Steward: Ik heb ongeveer 3 weken geleden met Manpower gebeld om te vragen naar de stand van zaken, en zij kon mij vertellen dat ik halverwege januari opnieuw contact op moest nemen. Momenteel kon ze niets vertellen wanneer ze starten met extern werven, ze hopen in januari. Wel kon ze vertellen dat ze ontzetten veel aanmeldingen hebben binnengekregen.

• daphne bolt

Beste JK,

Weet je inmiddels meer ???, het mij ook overkomen en weet ook niet waar mijn CV en motivatiebrief zijn gebleven !!

Succes en hoop dat je mij kunt helpen.

Groetjes DB

• N. van Kooten

Goedemorgen,

Manpower krijgt nog regelmatig sollicitatiebrieven/ mails binnen n.a.v. de vacature die is opengesteld in 2010 van Stewardess.

Helaas is deze vacature geruime tijd geleden gesloten, maar kan niet uit het geheugen van de site worden gewist.

Solliciteren is daarom niet meer mogelijk.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Nienke van Kooten

Manpower

• rexford dadzie

wacht een brief van julie.dank u